Naszym Klientem jest firma z branży automatyki przemysłowej, specjalizująca się głównie w produkcji, tworzeniu oprogramowania i wdrażaniu zespołów automatyki w kopalniach.
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Ciągłe uaktualnianie wiedzy o bieżąco rozwijanym i oferowanym systemie diagnostyki maszyn
- Doradztwo techniczne dla klientów w zakresie systemów monitorowania maszyn
- Prowadzenie bezpośrednich rozmów z klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów i rynków
- Organizowanie planów i harmonogramów kontaktów z klientami
- Rozwijanie i podtrzymywanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
- Przygotowywanie merytorycznej strony ofert i umów handlowych z klientami
- Negocjacje, konsultacje i prezentowanie uzgodnionych ofert u klientów
- Śledzenie rynku ofert z zakresu działania firmy, monitorowanie działań konkurencji
- Analizowanie potrzeb rynku i systematyczna modyfikacja oferty firmy
- Koordynacja w ograniczonym zakresie działań pomiędzy działami firmy pracodawcy przy realizacji pozyskanych zamówień
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w branży przemysłowej
- Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
- Skuteczna sprzedaż oferowanych przez pracodawcę systemów
- Zdolność do szybkiego uczenia się nowych innowacyjnych rozwiązań
- Umiejętność planowania, organizacji i wdrażania działań handlowo-marketingowych
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Podstawowa znajomość pracy na komputerze w zakresie wymaganym dla handlowca
- Otwartość, komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Entuzjazm, wysoka motywacja i determinacja do osiągania założonych celów
FIRMA OFERUJE:
- Stabilne zatrudnienie
- Umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy – komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy (do wyjazdów biznesowych)
- Szkolenia
- Możliwość awansu na stanowisko kierownicze
- Wynagrodzenie podstawowe plus premie uznaniowe i prowizje od sprzedaży
- Pracę w przyjaznym środowisku w młodym zespole