Kierownik Techniczny Obiektu (Poznań)

Naszym Klientem jest czołowa na polskim rynku firma z branży Technical Facility Management, będąca również częścią dużej organizacji międzynarodowej o ponad stuletniej tradycji.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • koordynowanie działań dotyczących obsługi technicznej obiektu, zgodnie z umową zawartą z Klientem
  • zarządzanie grupą techników w zakresie obsługi infrastruktury technicznej budynku (2 osoby)
  • współpraca z Zarządcą obiektu
  • obsługa Najemców w zakresie realizacji zleceń dotyczących infrastruktury technicznej,
  • nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz usuwaniem bieżących awarii instalacji budynku (elektrycznych, sanitarnych, wentylacyjnych, grzewczych, chłodniczych, przeciwpożarowych, sterowania i automatyki)
  • ofertowanie prac podwykonawców i nadzór nad pracami realizowanymi przez podwykonawców oraz firmy zewnętrzne
  • monitoring i zarządzanie gwarancjami
  • sporządzanie planów remontów i inwestycji modernizacyjnych, budżetu usług
  • opracowywanie raportów dotyczących realizowanych usług
  • analizowanie zużycia mediów, podejmowanie działań ograniczających ich zużycie, rekomendowanie przedsięwzięć energooszczędnych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • znajomość przepisów BHP,
  • doświadczenie w zakresie obsługi systemów BMS oraz niskoprądowych (SAP, DSO, CCTV, KD, SSWiN), instalacji: HVAC, elektrycznych, wod-kan., gazowych, ppoż.
  • uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętności w obsłudze komputera oraz MS Office, w tym Excel
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu,
  • minimum 8 lat w obsłudze technicznej budynków klasy A, w tym minimum 2 lata na stanowisku Kierownika Obsługi Technicznej lub Koordynatora/Lidera Obiektu
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • preferowane wykształcenie wyższe techniczne/dopuszczalne średnie techniczne
  • j. angielski w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację branżową/ umiejętność zrozumienia Najemców obcojęzycznych zgłaszających awarię, uprzejmej odpowiedzi, wypełnienie raportów w języku angielskim
  • dobra organizacja pracy własnej i podległego personelu.
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • umiejętność słuchania
  • wysoka kultura osobista

FIRMA OFERUJE:

  • umowę na czas nieokreślony
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • bonusy: opieka medyczna, możliwość dołączenia do multisport, atrakcyjny pakiet ubezpieczenia grupowego
  • komputer, telefon komórkowy, niezbędne narzędzia obiektowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *