SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I ZAKUPÓW (STRASZYN)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Zarządzanie obrotem towarów magazynowych w systemie ERP, weryfikacja i aktualizacja stanów towarowych,
  • Bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie zamówień, terminów dostaw, zmian cen, nowych produktów, reklamacji, wymaganej dokumentacji,
  • Aktywne poszukiwanie przewoźników, dopasowanie oferty przewoźników do potrzeb firmy, optymalizacja kosztów transportu ,
  • Organizacja transportów krajowych i międzynarodowych wraz z kontrolą terminowości i śledzeniem dostaw,
  • Nadzór, segregacja i archiwizacja dokumentów związanych z dystrybucją towarów w kraju i za granicą oraz towarzyszącym realizacji zamówień zakupu,
  • Wsparcie w poszukiwaniu nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną oraz optymalizujących ich koszty,
  • Współpraca z magazynem, działem sprzedaży oraz handlowym w zakresie działań logistycznych,
  • Przygotowanie raportów i zestawień.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • Wykształcenia wyższego (absolwenci mile widziani),
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu minimum dobrym,
  • Dobrej znajomość środowiska MS Office: Excel, Word,
  • Zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie, komunikatywności, dokładności i zdolności analitycznego myślenia.

FIRMA OFERUJE:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Świadczenia dodatkowe (karta Multi Sport, karta Bonus na zakupy),
  • Uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych,
  • Doskonalenie swoich umiejętności podczas szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych,
  • Pracę w zespole odnoszącym sukcesy, zorientowanym na przyszłość i przyjaznym dla rodzin,
  • Możliwość uzyskania doświadczenia w międzynarodowym środowisku przy koordynacji realizacji transgranicznych projektów ( Niemcy – Polska – Estonia).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *