ZADANIA NA STANOWISKU:
- opieka nad 2-3 sklepami internetowymi (artykuły piśmiennicze i zegarki): opieka nad www., social media i salonem stacjonarnym, współpraca z grafikami i programistami
- całościowa opieka marketingowa nad firmą eventową (techniczna obsługa imprez): prowadzenie FB, redagowanie realizacji firmowych na www, dbanie o marketingowe uruchamianie nowych produktów
- opracowywanie i realizowanie strategii i planów marketingowych
- budowanie korzystnego wizerunku firmy
- przygotowywania przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- umiejętność redagowania tekstów
- znajomość mechanizmów sprzedażowych
- kreatywność
FIRMA OFERUJE:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B lub UoP
- atrakcyjne wynagrodzenie (5 000 – 7 000 zł netto na B2B)
- możliwość hybrydowego systemu pracy