SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (STRASZYN)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Przyjmowanie zamówień zakupu od Klientów, przetwarzanie ich w systemie operacyjnym, potwierdzanie terminów realizacji, informowanie o ewentualnych zmianach terminów dostaw,
  • Stały kontakt z Kontrahentami w celu ustalania zapotrzebowania materiałów oraz budowania zapasów magazynowych,
  • Zlecanie wydań magazynowych,
  • Monitorowanie statusów dostaw na indywidualne zapytanie Klienta,
  • Generowanie faktur sprzedażowych,
  • Ustalanie RP-minimalnych zapasów magazynowych dla wybranych produktów-współpraca z działem logistyki,
  • Monitorowanie płatności obsługiwanych Klientów,
  • Budowanie relacji biznesowych,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Współpraca w zespole z przedstawicielem handlowym.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie w sprzedaży i telefonicznej obsłudze Klienta,
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole sprzedażowym,
  • Duża samodzielność i motywacja do pracy,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym,
  • Znajomość MS Office.

FIRMA OFERUJE:

  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer),
  • Stałe wynagrodzenie plus system premiowy,
  • Umowę o prace,
  • Szkolenia językowe, szkolenia sprzedażowe i inne,
  • Dodatkowe benefity w postaci karty lunch, karty MultiSport, wyjazdy integracyjne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *