SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ E–COMMERCE (WARSZAWA)

Naszym klientem jest sklep internetowy, sprzedający największe ilości produktów piśmiennicznych Parker i Waterman na rynkach europejskich.


ZADANIA NA STANOWISKU:

• Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa)
• Przygotowanie dokumentów do wysyłki
• Przygotowanie dokumentów do księgowości
• Dbanie o opisy na stronie internetowej
• Okazjonalne grawerowanie produktów w sezonie zwiększonej ilości zamówień


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

• Płynny angielski (znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znajomość zagadnień związanych z e-commerce
• Dyspozycyjność (pełny etat + w sezonie świątecznym płatne nadgodziny)

FIRMA OFERUJE:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub współpracę B2B
• Pracę w firmie o niskiej rotacji pracowników
• Możliwość rozwoju zawodowego

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *