SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (GDAŃSK, DZIELNICA ORUNIA)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Przyjmowanie zamówień od Klientów, przetwarzanie ich w systemie, potwierdzanie terminów realizacji, informowanie o ewentualnych zmianach terminów dostaw,
  • Tworzenie ofert dla Klientów i ewentualne negocjowanie warunków sprzedaży,
  • Monitorowanie statusów dostaw,
  • Generowanie faktur sprzedażowych,
  • Monitorowanie płatności obsługiwanych Klientów,
  • Budowanie relacji biznesowych,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Współpraca w zespole z przedstawicielem handlowym.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Bardzo mile widziane doświadczenie w branży instalacji przemysłowych,
  • Doświadczenie w sprzedaży i telefonicznej obsłudze Klienta,
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole sprzedażowym,
  • Duża samodzielność, odpowiedzialność i motywacja do pracy,
  • Znajomość MS Office.

FIRMA OFERUJE:

  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer),
  • Stałe wynagrodzenie plus system premiowy,
  • Umowę o prace.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *