STREFA KANDYDATA

Witamy w platformie stworzonej specjalnie dla Ciebie!

Twoja kariera stanęła w miejscu, a Ty nadal chcesz się rozwijać?

Możemy Ci w tym pomóc!

AKTUALNE OFERTY PRACY

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY

Naszym Klientem jest firma zajmująca się rozwiązaniami w zakresie spedycji drogowej i kolejowej.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Pozyskiwanie ładunków oraz wycena i ofertowanie usług w transporcie międzynarodowym i krajowym
  • Organizacja i kontrola przebiegu procesu transportowego
  • Pozyskiwanie i monitorowanie pracy przewoźników/ kierowców
  • Budowanie prawidłowych relacji z Klientami i przewoźnikami
  • Monitorowanie jakości świadczonych usług
  • Współpraca z poszczególnymi jednostkami oddziału w celu optymalizacji jakości serwisu

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora min. 4 lata
  • Język obcy w stopniu minimum komunikatywnym
  • Wiedza z zakresu spedycji samochodowej w ruchu międzynarodowym
  • Wiedza w zakresie obowiązujących przepisów prawa regulujących procesy spedycji
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji i szybkiego podejmowania decyzji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

FIRMA OFERUJE:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie 6tys. zł brutto podstawy + premie ustalane indywidualnie
  • Możliwość rozwoju

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

STACJONARNY INŻYNIER SPRZEDAŻY (GLIWICE)

Naszym klientem jest dystrybutor z branży armatury przemysłowej.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Stały monitoring rynku by pozyskiwać nowych Kontrahentów
  • Kontakt z obecnymi Klientami
  • Dbanie o relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
  • Wsparcie sprzedaży działu handlowego

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • Zaangażowanie i samodzielność
  • Mile widziane doświadczenie produktowe w branży armatury przemysłowej, automatyki bądź pokrewnej

FIRMA OFERUJE:

  • Podstawowe wynagrodzenie plus prowizje
  • Pracę w przyjaznej i stale rozwijającej się firmie
  • Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia niezależnie od panującego wirusa ;-)

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

GŁÓWNA KSIĘGOWA (GLIWICE)

Naszym klientem jest dystrybutor z branży armatury przemysłowej.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych
  • Współpraca z organami podatkowymi, audytorami oraz instytucjami finansowymi
  • Przygotowanie miesięcznych i rocznych bilansów oraz rachunku wyników
  • Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
  • Wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, optymalizacja procesów księgowych, poprawa efektywności
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii)
  • Min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku
  • Biegła znajomość pakietu MS-Office (w szczególności MS Excel)
  • Umiejętność szybkiego i szerokiego kojarzenia faktów oraz wyciągania logicznych wniosków
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i optymalnego wykorzystywania czasu pracy

FIRMA OFERUJE:

  • Pracę w przyjaznej i stale rozwijającej się firmie
  • Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia niezależnie od panującego wirusa ;-)

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Samodzielna/y Księgowa/y (Gliwice)

Naszym klientem jest dystrybutor z branży armatury przemysłowej.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Księgowania faktur zakupowych, materiałowych i usługowych,
  • Przygotowywania płatności,
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
  • Obsługa kontroli podatkowych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości
  • Wiedza praktyczna i znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości
  • Znajomość podstawowych przepisów VAT i CIT, wymaganych do prawidłowego księgowania zdarzeń gospodarczych
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel)
  • Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność
  • Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków

FIRMA OFERUJE:

  • Pracę w przyjaznej i stale rozwijającej się firmie
  • Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia niezależnie od panującego wirusa ;-)

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Operator/Ustawiacz maszyn wtryskowych (ZATOR)

Naszym klientem jest firma produkcyjna z branży elektrotechnicznej.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Obsługa gniazda produkcyjnego
  • Obsługa wszelkich perypetii: tj młynki, dozowniki barwnika, podajniki materiału, termostaty
  • Diagnozowanie i usuwanie awarii

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Umiejętność obsługi wtryskarek Krause Mafei oraz Arburg
  • Umiejętność zmieniania form wtryskowych
  • Umiejętność wznawiania produkcji
  • Umiejętność organizowania własnej pracy
  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku
  • Zaangażowania i chęci nauki
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, odpowiedzialność

FIRMA OFERUJE:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Interesującą, odpowiedzialną pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Ubezpieczenie grupowe dla pracowników

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

KIEROWNIK MAGAZYNU I LOGISTYKI (ZATOR)

Naszym klientem jest firma produkcyjna z branży elektrotechnicznej.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Zarządzanie podległymi zespołami w tym magazynowania i logistyki
  • Wdrażanie dobrych praktyk na poszczególnych stanowiskach oraz dla poszczególnych czynności magazynowych oraz logistycznych
  • Planowanie, organizacja oraz nadzorowanie pracy magazynu
  • Usprawnianie procesów reportowych i rozliczeniowych
  • Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
  • Planowanie wielkości zatrudnienia oraz innych potrzeb w porozumieniu z kierownikami zmian
  • Organizacja, kontrola oraz optymalizacja procesów magazynowych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w magazynie
  • Doświadczenie w tworzeniu procesów i procedur funkcjonowania magazynu
  • Praktyczna znajomość zasad i dokumentów dotyczących gospodarki magazynowej
  • Znajomość procesów dystrybucyjnych
  • Systematyczność i dobra organizacja pracy własnej
  • Biegła obsługa komputera oraz stosowanych systemów informatycznych w celach magazynowych, logistycznych, automatycznego raportowania
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, odpowiedzialność

FIRMA OFERUJE:

  • Interesującą, odpowiedzialną pracę w firmie o uznanej reputacji
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Ubezpieczenie grupowe dla pracowników

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ (JAWORZNO)

Naszym klientem jest firma produkcyjna, lider w swojej branży na rynku polskim. Eksportuje swoje produkty na rynek europejski i azjatycki.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy
  • utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami
  • bezpośrednia, bieżąca obsługa klientów (negocjacje warunków kontraktu, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, redagowanie dokumentów handlowych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem całego procesu na każdym etapie realizacji)
  • reagowanie na zastrzeżenia klientów i obsługa ewentualnych reklamacji (także w siedzibie klienta)
  • udział w targach i promocja firmy na rynku krajowym i zagranicznym

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie min. średnie o profilu technicznym (mile widziani absolwenci kierunków takich jak chemia, technologia chemiczna, technologia produkcji, inżynieria procesowa i materiałowa oraz pokrewne)
  • min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2 (dodatkowy język będzie atutem)
  • gotowość do sporadycznych, zagranicznych wyjazdów służbowych
  • chęć rozwoju, nauki i poznania szczegółów branży od podstaw
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • prawo jazdy kat. B

FIRMA OFERUJE:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzależnione od doświadczenia i umiejętności + system premiowy
  • stabilna pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w branży
  • możliwość rozwoju i awansu w dłuższej perspektywie czasowej

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Samodzielna/y księgowa/y (Andrychów/Zator)

Prowadzimy rekrutację dla klienta z branży elektrotechnicznej. Firma jest w trakcie relokacji (Andrychów/Zator).
ZADANIA NA STANOWISKU:
  • Znajomość podstawowych przepisów VAT i CIT, wymaganych do prawidłowego księgowania zdarzeń gospodarczych,
  • Księgowania faktur zakupowych, materiałowych i usługowych, w większości od dostawców zagranicznych,
  • Przygotowywania płatności,
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
  • Obsługa kontroli podatkowych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości
  • Wiedza praktyczna, znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel)
  • Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność
  • Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Główna Księgowa (Andrychów/Zator)

Prowadzimy rekrutację dla klienta z branży elektrotechnicznej. Firma jest w trakcie relokacji (Andrychów/Zator).

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie ewidencji majątku trwałego firmy
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
  • Sporządzanie i analizowanie sprawozdań finansowych oraz ustalanie wyniku finansowego zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządzanie raportów zrealizowanych wydatków inwestycyjnych w Specjalnej Strefie Ekonomicznej
  • Sporządzanie raportów i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • Odpowiedzialność za aktualizację polityki rachunkowości
  • Nadzorowanie i dokonywanie terminowości płatności zobowiązań
  • Obsługa kontroli podatkowych
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości
  • Doskonała wiedza praktyczna, znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel)
  • Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność
  •  Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole pod presją czasu
  • Umiejętność organizowania i zarządzania pracą 3 osobowego zespołu

FIRMA OFERUJE:

  • Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia i kursy
  • Pracę w przyjaznej firmie

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik serwisu HVAC (KRAKÓW)

Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • samodzielna obsługa techniczna urządzeń klimatyzacji i wentylacji
  • prowadzenie czynności serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych oraz chłodniczych na obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej
  • dokonywanie przeglądów okresowych
  • prowadzenie dokumentacji serwisowej

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie w serwisowaniu i konserwacji urządzeń klimatyzacji lub wentylacji min. 2 lata
  • wykształcenie techniczne średnie lub zawodowe (preferowana specjalność HVAC)
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje)
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
  • chęć poszerzania wiedzy z zakresu HVAC
  • prawo jazdy kat. B

FIRMA OFERUJE:

  • umowę o pracę lub współpracę B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wraz z premiami za wyniki
  • samochód służbowy
  • Kartę Benefit oraz Pakiet Medyczny
  • możliwość poszerzania swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach branżowych
  • pracę na terenie Krakowa - brak wyjazdów służbowych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik techniczny obiektu (Katowice)

Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach,
  • nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
  • nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
  • opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
  • co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
  • rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
  • prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
  • regularne spotkanie z klientem

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo,
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu obiektami klasy A
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
  • umiejętności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem),
  • wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (BMS, instalacje went-klim, instalacje elektryczne), praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • doskonała organizacja czasu pracy

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej,
  • kartę Benefit oraz pakiet medyczny
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik techniczny obiektu (Warszawa)

Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach,
  • nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
  • nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
  • opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
  • co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
  • rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
  • prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
  • regularne spotkanie z klientem

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo,
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu obiektami klasy A
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
  • umiejętności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem),
  • wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (BMS, instalacje went-klim, instalacje elektryczne), praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • doskonała organizacja czasu pracy

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej,
  • kartę Benefit oraz pakiet medyczny
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik Obiektu (Wrocław)

Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji elektrycznych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wodnych i kanalizacyjnych
  • Usuwanie drobnych usterek i awarii urządzeń
  • Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów
  • Drobne prace remontowe – malowanie, gipsowanie, prace ogólnobudowlane
  • Dbałość o zapewnienie odpowiedniego poziomu usług i satysfakcji klientów
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
  • Pełnienie dyżurów interwencji pogotowia technicznego zgodnie z ustalonym grafikiem

 


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (preferowane specjalności: elektryczna lub podobne)
  • Praktyczna znajomość budowy, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, niskoprądowych
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, diagnozowanie usterek
  • Prawo jazdy kat. B
  • Praktyczne znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, sumienność, rzetelność
  • Umiejętność pracy w zespole

FIRMA OFERUJE:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV

KONTAKT

Motion Recruitment S.C.
ul. Zwycięstwa 13/7
44-100 Gliwice
NIP: 631 268 33 02

tel.: +48 32 307 40 70
tel. Bogna: +48 536 910 002
tel. Anna: +48 536 310 004
e-mail.: biuro@motionhr.pl

Wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 21013

Prześlij nam swoje CV!

Copyright (c) 2016 by MotionHR. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: ArcyReklama.pl