STREFA KANDYDATA

Witamy w platformie stworzonej specjalnie dla Ciebie!

Twoja kariera stanęła w miejscu, a Ty nadal chcesz się rozwijać?

Możemy Ci w tym pomóc!

AKTUALNE OFERTY PRACY

Główna Księgowa (Andrychów / Zator)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie ewidencji majątku trwałego firmy
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
  • Sporządzanie i analizowanie sprawozdań finansowych oraz ustalanie wyniku finansowego zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządzanie raportów zrealizowanych wydatków inwestycyjnych w Specjalnej Strefie Ekonomicznej
  • Sporządzanie raportów i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • Odpowiedzialność za aktualizację polityki rachunkowości
  • Nadzorowanie i dokonywanie terminowości płatności zobowiązań
  • Obsługa kontroli podatkowych
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości
  • Doskonała wiedza praktyczna, znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel)
  • Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność
  •  Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole pod presją czasu
  • Umiejętność organizowania i zarządzania pracą 3 osobowego zespołu

FIRMA OFERUJE:

  • Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia i kursy
  • Pracę w przyjaznej firmie

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik serwisu HVAC (KRAKÓW)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • samodzielna obsługa techniczna urządzeń klimatyzacji i wentylacji
  • prowadzenie czynności serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych oraz chłodniczych na obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej
  • dokonywanie przeglądów okresowych
  • prowadzenie dokumentacji serwisowej

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie w serwisowaniu i konserwacji urządzeń klimatyzacji lub wentylacji min. 2 lata
  • wykształcenie techniczne średnie lub zawodowe (preferowana specjalność HVAC)
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje)
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
  • chęć poszerzania wiedzy z zakresu HVAC
  • prawo jazdy kat. B

FIRMA OFERUJE:

  • umowę o pracę lub współpracę B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wraz z premiami za wyniki
  • samochód służbowy
  • Kartę Benefit oraz Pakiet Medyczny
  • możliwość poszerzania swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach branżowych
  • pracę na terenie Krakowa - brak wyjazdów służbowych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik techniczny obiektu (Katowice)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach,
  • nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
  • nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
  • opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
  • co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
  • rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
  • prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
  • regularne spotkanie z klientem

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo,
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu obiektami klasy A
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
  • umiejętności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem),
  • wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (BMS, instalacje went-klim, instalacje elektryczne), praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • doskonała organizacja czasu pracy

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej,
  • kartę Benefit oraz pakiet medyczny
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik techniczny obiektu (Warszawa)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach,
  • nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
  • nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
  • opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
  • co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
  • rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
  • prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
  • regularne spotkanie z klientem

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo,
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu obiektami klasy A
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
  • umiejętności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem),
  • wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (BMS, instalacje went-klim, instalacje elektryczne), praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • doskonała organizacja czasu pracy

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej,
  • kartę Benefit oraz pakiet medyczny
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

KIEROWNIK PRODUKCJI (ZATOR)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Nadzorowanie całokształtu działalności produkcyjnej zakładu, zarządzanie pracą parku maszynowego,
  • Planowanie pracy podległego zespołu (ok. 80 osób) oraz wyznaczenie priorytetów
  • Kontrola wydajności pracy,
  • Nadzorowanie działalności technicznej zakładu zwłaszcza w zakresie opracowywania i przygotowania do wdrożenia nowych uruchomień,
  • Nadzór nad bieżącym przygotowaniem i opracowaniem kompletnej dokumentacji techniczno-technologicznej na produkowane wyroby,
  • Nadzór nad jakością w trakcie produkcji oraz kreowanie nowych rozwiązań w tym zakresie,
  • Wyszukiwanie optymalnych usprawnień w procesie produkcji,
  • Wdrażanie i propagowanie rozwiązań redukujących koszty produkcji,
  • Sporządzanie raportów z wykonywanej pracy

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie wyższe (techniczne)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania produkcją,
  • Znajomość procesów wytłaczania i wtrysku będzie dodatkowym atutem,
  • Zdolności przywódcze i umiejętność delegowania zadań
  • Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, 
  • Dobra znajomość MS Office (zwłaszcza MS Excel),
  • Sumienność i samodyscyplina,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji,

FIRMA OFERUJE:

- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia plus premia.

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I ZAKUPÓW (STRASZYN)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Zarządzanie obrotem towarów magazynowych w systemie ERP, weryfikacja i aktualizacja stanów towarowych,
  • Bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie zamówień, terminów dostaw, zmian cen, nowych produktów, reklamacji, wymaganej dokumentacji,
  • Aktywne poszukiwanie przewoźników, dopasowanie oferty przewoźników do potrzeb firmy, optymalizacja kosztów transportu ,
  • Organizacja transportów krajowych i międzynarodowych wraz z kontrolą terminowości i śledzeniem dostaw,
  • Nadzór, segregacja i archiwizacja dokumentów związanych z dystrybucją towarów w kraju i za granicą oraz towarzyszącym realizacji zamówień zakupu,
  • Wsparcie w poszukiwaniu nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną oraz optymalizujących ich koszty,
  • Współpraca z magazynem, działem sprzedaży oraz handlowym w zakresie działań logistycznych,
  • Przygotowanie raportów i zestawień.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • Wykształcenia wyższego (absolwenci mile widziani),
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu minimum dobrym,
  • Dobrej znajomość środowiska MS Office: Excel, Word,
  • Zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie, komunikatywności, dokładności i zdolności analitycznego myślenia.

FIRMA OFERUJE:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Świadczenia dodatkowe (karta Multi Sport, karta Bonus na zakupy),
  • Uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych,
  • Doskonalenie swoich umiejętności podczas szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych,
  • Pracę w zespole odnoszącym sukcesy, zorientowanym na przyszłość i przyjaznym dla rodzin,
  • Możliwość uzyskania doświadczenia w międzynarodowym środowisku przy koordynacji realizacji transgranicznych projektów ( Niemcy – Polska – Estonia).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM (ŚRODA WIELKOPOLSKA)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • terminowa i sprawna obsługa klienta z powierzonego obszaru
  • realizacja planów sprzedażowych
  • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu
  • udzielanie klientom szczegółowych informacji na temat produktów i reklamacji
  • informowanie klientów o wszelkich promocjach i zmianach w ofercie

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • systematyczność
  • obowiązkowość
  • nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego - najważniejsza jest znajomość języka

FIRMA OFERUJE:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie 5500 - 6250 zł brutto
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę Multisport
  • liczne szkolenia i kursy organizowane przez pracodawcę (np. językowe)
  • dofinansowanie choinkowe
  • wyprawki szkolne dla dzieci pracowników

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. FRANCUSKIM (ŚRODA WIELKOPOLSKA)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • terminowa i sprawna obsługa klienta z powierzonego obszaru
  • realizacja planów sprzedażowych
  • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu
  • udzielanie klientom szczegółowych informacji na temat produktów i reklamacji
  • informowanie klientów o wszelkich promocjach i zmianach w ofercie

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • znajomość języka francuskiego na poziomie C1
  • systematyczność
  • obowiązkowość
  • nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego - najważniejsza jest znajomość języka

FIRMA OFERUJE:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie 5500 - 6250 zł brutto
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę Multisport
  • liczne szkolenia i kursy organizowane przez pracodawcę (np. językowe)
  • dofinansowanie choinkowe
  • wyprawki szkolne dla dzieci pracowników

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Key Account Manager (Gdańsk)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w regionie woj. Pomorskiego,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z bieżącymi Klientami firmy,
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Monitorowanie potrzeb Klientów, analiza rynku oraz konkurencji,
  • Zarządzanie zespołem i Oddziałem Gdańskim,
  • Udział w wydarzeniach branżowych.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży, mile widziane doświadczenie w branży armatury przemysłowej,
  • Znajomość rynku i Klientów przemysłowych,
  • Duża samodzielność i motywacja do pracy,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Prawo jazdy kat. B.

FIRMA OFERUJE:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (GDAŃSK, DZIELNICA ORUNIA)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Przyjmowanie zamówień od Klientów, przetwarzanie ich w systemie, potwierdzanie terminów realizacji, informowanie o ewentualnych zmianach terminów dostaw,
  • Tworzenie ofert dla Klientów i ewentualne negocjowanie warunków sprzedaży,
  • Monitorowanie statusów dostaw,
  • Generowanie faktur sprzedażowych,
  • Monitorowanie płatności obsługiwanych Klientów,
  • Budowanie relacji biznesowych,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Współpraca w zespole z przedstawicielem handlowym.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Bardzo mile widziane doświadczenie w branży instalacji przemysłowych,
  • Doświadczenie w sprzedaży i telefonicznej obsłudze Klienta,
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole sprzedażowym,
  • Duża samodzielność, odpowiedzialność i motywacja do pracy,
  • Znajomość MS Office.

FIRMA OFERUJE:

  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer),
  • Stałe wynagrodzenie plus system premiowy,
  • Umowę o prace.

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (STRASZYN)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Przyjmowanie zamówień zakupu od Klientów, przetwarzanie ich w systemie operacyjnym, potwierdzanie terminów realizacji, informowanie o ewentualnych zmianach terminów dostaw,
  • Stały kontakt z Kontrahentami w celu ustalania zapotrzebowania materiałów oraz budowania zapasów magazynowych,
  • Zlecanie wydań magazynowych,
  • Monitorowanie statusów dostaw na indywidualne zapytanie Klienta,
  • Generowanie faktur sprzedażowych,
  • Ustalanie RP-minimalnych zapasów magazynowych dla wybranych produktów-współpraca z działem logistyki,
  • Monitorowanie płatności obsługiwanych Klientów,
  • Budowanie relacji biznesowych,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Współpraca w zespole z przedstawicielem handlowym.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie w sprzedaży i telefonicznej obsłudze Klienta,
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole sprzedażowym,
  • Duża samodzielność i motywacja do pracy,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym,
  • Znajomość MS Office.

FIRMA OFERUJE:

  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer),
  • Stałe wynagrodzenie plus system premiowy,
  • Umowę o prace,
  • Szkolenia językowe, szkolenia sprzedażowe i inne,
  • Dodatkowe benefity w postaci karty lunch, karty MultiSport, wyjazdy integracyjne.

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (ŁÓDŹ)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w regionach woj. Mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z bieżącymi Klientami firmy,
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Monitorowanie potrzeb Klientów, analiza rynku oraz konkurencji,
  • Udział w wydarzeniach branżowych.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży, mile widziane doświadczenie w branży armatury przemysłowej,
  • Znajomość rynku i Klientów przemysłowych,
  • Duża samodzielność i motywacja do pracy,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Chęć działania i nauki nowej branży, produktów,
  • Prawo jazdy kat. B.

FIRMA OFERUJE:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (GLIWICE)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Kompleksowe zarządzanie procesem transportowym poprzez wyznaczenie i monitorowanie trasy przewozu i stawek z tym związanych, bieżąca analiza i optymalizacja kosztów
  • Pozyskiwanie przewoźników i klientów, negocjowanie optymalnych stawek i warunków realizacji zlecenia
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami i podwykonawcami poprzez profesjonalną komunikację, realizację zlecenia na możliwie najwyższym poziomie oraz dokładanie należytej staranności w utrzymanie relacji z klientem
  • Realizacja założonego i przydzielonego budżetu spedycyjnego
  • Wdrażanie usprawnień w zakresie funkcjonowania oddziału na podstawie bieżących analiz i obserwacji, podejmowanie działań usprawniających i optymalizujących

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Min. 1 rok doświadczenia w firmie spedycyjnej w realizacji zleceń międzynarodowych (głównie FTL)
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Znajomość rynku spedycyjnego, doświadczenie w pracy z giełdą transportową Trans, Timo
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną zawodową komunikację (min. B1); chętnie przygarniemy kandydata ze znajomością innego języka obcego (niemiecki, rosyjski)
  • Samodzielność w działaniu i nastawienie na rezultat
  • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Orientacja na szczegóły

FIRMA OFERUJE:

  • Bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę w systemie 1 zmianowym 8-16:00; umowa o pracę w pełny wymiarze czasu pracy wstępnie na 3 miesięczny okres próbny chociaż naszą intencją jest długofalowa współpraca
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz benefity (opieka medyczna, prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, karta przedpłacona z okazji świąt BN w ramach ZFŚS)
  • Współtworzenia organizacji i możliwość awansu w raz z jej rozwojem
  • Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • Dobra atmosferę w pracy i komunikację wewnętrzną opartą na partnerstwie i szacunku

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Przedstawiciel handlowy (Łódź) Rejon działania: woj. mazowieckie, woj. kujawsko-pomorskie, woj. wielkopolskie

Naszym Klientem jest producent z branży armatury przemysłowej.



ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w regionach woj. Mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z bieżącymi Klientami firmy,
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Monitorowanie potrzeb Klientów, analiza rynku oraz konkurencji,
  • Udział w wydarzeniach branżowych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży, mile widziane doświadczenie w branży armatury przemysłowej,
  • Znajomość rynku i Klientów przemysłowych,
  • Duża samodzielność i motywacja do pracy,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Chęć działania i nauki nowej branży, produktów,
  • Prawo jazdy kat. B.

FIRMA OFERUJE:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Starszy Specjalista ds. kadr i płac (Kraków)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Bieżąca obsługa kadrowo – płacową firmy
  • Administracja personalna (nawiązanie, rozwiązanie stosunku pracy)
  • Aktualizacja danych w systemach komputerowych,
  • Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
  • Obsługa pracowników w zakresie pakietów medycznych i benefit
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik
  • Sporządzanie deklaracji do US, GUS, ZUS, PFRON
  • Kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
  • Przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • Redagowanie dokumentów i pism pracowniczych,
  • Dopełnianie formalności związanych z rozwiązywaniem umów i pracę,
  • Dokonywanie bieżących zgłoszeń/korekt/zmian i wyrejestrowań z ZUS-u.
  • Reprezentowanie pracodawcy podczas kontroli organów zewnętrznych: audyty, ZUS, PIP itp.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – 3 lata na stanowisku samodzielnym, w firmie powyżej 100 pracowników
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Psychologia, Prawo, Zarządzanie ZL)
  • Wiedza z zakresu kadr i płac
  • Znajomość programów kadrowo – płacowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Praktyczna znajomość Prawa Pracy
  • Dobra znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
  • Gotowość do rozwoju swoich kompetencji
  • Szeroko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Empatia i otwartość
  • Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność
  • Prawo jazdy kat. B - czynne


FIRMA OFERUJE:

  • Stałą, stabilną pracę w oparciu o UoP
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną oraz inne benefity (np. język angielski).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik Obiektu (Wrocław)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji elektrycznych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wodnych i kanalizacyjnych
  • Usuwanie drobnych usterek i awarii urządzeń
  • Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów
  • Drobne prace remontowe – malowanie, gipsowanie, prace ogólnobudowlane
  • Dbałość o zapewnienie odpowiedniego poziomu usług i satysfakcji klientów
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
  • Pełnienie dyżurów interwencji pogotowia technicznego zgodnie z ustalonym grafikiem

 


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (preferowane specjalności: elektryczna lub podobne)
  • Praktyczna znajomość budowy, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, niskoprądowych
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, diagnozowanie usterek
  • Prawo jazdy kat. B
  • Praktyczne znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, sumienność, rzetelność
  • Umiejętność pracy w zespole

FIRMA OFERUJE:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (WARSZAWA / KATOWICE)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • pozyskiwanie ładunków oraz wycena i ofertowanie usług w transporcie międzynarodowym i krajowym,
  • organizacja i kontrola przebiegu procesu transportowego,
  • pozyskiwanie i monitorowanie pracy przewoźników/ kierowców,
  • budowanie prawidłowych relacji z Klientami i przewoźnikami,
  • monitorowanie jakości świadczonych usług,
  • współpraca z poszczególnymi jednostkami oddziału w celu optymalizacji jakości serwisu,
  • kontrola stanu zadłużenia obsługiwanych klientów i działania windykacyjne
 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora min. 3 lata,
  • własna baza klientów,
  • język obcy w stopniu minimum komunikatywnym,
  • wiedza z zakresu spedycji samochodowej w ruchu międzynarodowym i krajowym,
  • wiedza w zakresie obowiązujących przepisów prawa regulujących procesy spedycji,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i szybkiego podejmowania decyzji,
  • umiejętność pracy pod presją czasu

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, B2B)
  • wynagrodzenie 3000 - 4500 zł netto uzależnione od doświadczenia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV

KONTAKT

Motion Recruitment S.C.
ul. Zwycięstwa 13/7
44-100 Gliwice
NIP: 631 268 33 02

tel.: +48 32 307 40 70
e-mail.: biuro@motionhr.pl

Wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 21013

Prześlij nam swoje CV!

Copyright (c) 2016 by MotionHR. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: ArcyReklama.pl