STREFA KANDYDATA
Witamy w platformie stworzonej specjalnie dla Ciebie!
Twoja kariera stanęła w miejscu, a Ty nadal chcesz się rozwijać?
Możemy Ci w tym pomóc!
AKTUALNE OFERTY PRACY
SPECJALISTA DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY NA RYNEK NIEMIECKI LUB NA RYNEK KRAJOWY (GLIWICE)
Naszym Klientem jest producent okien PCV i drzwi.
ZADANIA NA STANOWISKU:
• stacjonarna oraz telefoniczna obsługa klientów
• przygotowywanie wycen stolarki okiennej
• doradztwo techniczne oraz negocjacje handlowe z klientami
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie
• realizacja planów sprzedażowych
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
• dla rynku niemieckiego - biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
• doświadczenia w obsłudze klienta B2B w branży stolarki okiennej
• dla rynku krajowego doświadczenia w branży stolarki okiennej w obsłudze klienta B2C oraz B2B
• wysokich umiejętności komunikacyjnych oraz negocjacyjnych
• budowania oraz utrzymywania relacji biznesowych
• zadaniowej organizacji czasu pracy
• umiejętności pracy w zespole
• prawo jazdy kat. B
FIRMA OFERUJE:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa + prowizja ) uzależniony od wyników
• możliwość rozwoju kariery zawodowej
• pracę od poniedziałku do piątku
• profesjonalne wdrożenie
• szkolenia produktowe oraz techniczne
• przyjazną atmosfera w zespole
SPECJALISTA DS. MARKETINGU (WARSZAWA)
ZADANIA NA STANOWISKU:
- opieka nad 2-3 sklepami internetowymi (artykuły piśmiennicze i zegarki): opieka nad www., social media i salonem stacjonarnym, współpraca z grafikami i programistami
- całościowa opieka marketingowa nad firmą eventową (techniczna obsługa imprez): prowadzenie FB, redagowanie realizacji firmowych na www, dbanie o marketingowe uruchamianie nowych produktów
- opracowywanie i realizowanie strategii i planów marketingowych
- budowanie korzystnego wizerunku firmy
- przygotowywania przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- umiejętność redagowania tekstów
- znajomość mechanizmów sprzedażowych
- kreatywność
FIRMA OFERUJE:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B lub UoP
- atrakcyjne wynagrodzenie (5 000 - 7 000 zł netto na B2B)
- możliwość hybrydowego systemu pracy
SAMODZIELNY KUCHARZ (JAWORZNO)
ZADANIA NA STANOWISKU:
- tworzenie codziennego menu z uwzględnieniem świeżych, wysokiej jakości składników
- przygotowywanie dań i receptur w celu osiągnięcia oraz utrzymania najwyższego standardu
- opracowywanie potraw w oparciu o autorskie pomysły a także korzystanie z dostępnych już receptur
- dbanie o estetykę przygotowanych i serwowanych potraw
- utrzymanie i przestrzeganie norm sanitarnych oraz bezpieczeństwa
- bieżące zamawianie towaru i racjonalne nim gospodarowanie
- tworzenie listy zakupów i umiejętne zarządzanie kosztami
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- wykształcenie gastronomiczne i wysokie umiejętności kulinarne
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kucharza w restauracji o podwyższonym standardzie (mile widziane doświadczenie w przyrządzaniu ryb i owoców morza
- aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych
- zainteresowanie dietetyką, tworzeniem menu eliminacyjnego i dobieraniem diety pod konkretne jednostki chorobowe
- kreatywność i znajomość najnowszym trendów w gastronomii
- przywiązanie do jakości pod względem składników, smaku i efektu wizualnego
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- chęć rozwoju i poszerzania swoich kwalifikacji
- zaangażowanie
FIRMA OFERUJE:
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w stałych godzinach 8:00 – 16:00
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
- duża samodzielność działania i spokojne środowisko pracy
- wsparcie w podwyższaniu kompetencji m. in. dofinansowanie do kursów i szkoleń branżowych
SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (ŻORY, możliwy częściowy home office)
Naszym klientem jest firma transportowa obsługująca ładunki całopojazdowe i drobnicowe na rynku krajowym i zagranicznym.
ZADANIA NA STANOWISKU:
• Organizacja i kontrola przebiegu procesu transportowego
• Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z klientami
• Obsługa własnej floty i przewoźników kontraktowych
• Monitorowanie jakości świadczonych usług
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
• Wykształcenie średnie, preferowane wyższe
• Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
• Doświadczenie w prowadzeniu ładunków LTL
• Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
• Znajomość giełd transportowych
• Doświadczenie w prowadzeniu samochodów
FIRMA OFERUJE:
• Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Motywacyjny system wynagradzania: podstawa (4000- 4500 zł netto) + premie
• Pracę stacjonarną z częściową możliwością pracy home office
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ E–COMMERCE (WARSZAWA)
Naszym klientem jest sklep internetowy, sprzedający największe ilości produktów piśmiennicznych Parker i Waterman na rynkach europejskich.
ZADANIA NA STANOWISKU:
• Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa)
• Przygotowanie dokumentów do wysyłki
• Przygotowanie dokumentów do księgowości
• Dbanie o opisy na stronie internetowej
• Okazjonalne grawerowanie produktów w sezonie zwiększonej ilości zamówień
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
• Płynny angielski (znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znajomość zagadnień związanych z e-commerce
• Dyspozycyjność (pełny etat + w sezonie świątecznym płatne nadgodziny)
FIRMA OFERUJE:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub współpracę B2B
• Pracę w firmie o niskiej rotacji pracowników
• Możliwość rozwoju zawodowego
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (Polska południowo-wschodnia)
Naszym klientem jest producent specjalności poliestrowych.
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży na zdefiniowanym obszarze
- Zapewnienie sprzedaży możliwie pełnego portfolio produktów firmy
- Tworzenie i realizacja celów budżetowych
- Wsparcie przełożonych przy tworzeniu celów strategicznych
- Budowa i utrzymanie dobrych relacji z klientami
- Dostarczanie niezbędnych informacji działowi obsługi klienta oraz działowi zakupów
- Tworzenie i realizacja planów indywidualnych i zespołowych, raportowanie postępów
- Sprzedaż poprzez wspieranie klientów w obszarach technicznych
- Definiowanie trendów i zagrożeń w branży, analiza działań konkurencji
- Udział w szkoleniach oraz szkolenie członków zespołu
- Analiza schematów zakupowych klientów
- Współpraca z działem kontrolingu finansowego
- Aktywny udział w procesach reklamacyjnych
- Budowanie wizerunku firmy
- Realizacja budżetów sprzedażowych i celów indywidualnych
- Wysoki poziom zadowolenia klientów ze współpracy z firmą
- Dbanie o optymalny poziom kosztów
- Szybkie i rzetelne raportowanie
ZAKRES KOMPETENCJI:
- Podejmowanie decyzji handlowych w ramach określonych limitów
- Prowadzenie negocjacji handlowych w ramach określonych limitów
- Udzielanie wsparcia technicznego
- Delegowanie zadań w przypakdach wykraczających poza zakres kompetencji
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Doświadczenie w branży kompozytowej mile widziane
- Przedsiębiorczość
- Nastawienie na cel
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum dobrym
- Komunikatywność
- Kreatywność, elastyczność
- Umiejętności organizacyjne i planowanie pracy
- Czynne prawo jazdy kategorii B
- Gotowość do wyjazdów służbowych
FIRMA OFERUJE:
- Rozwój osobisty na płaszczyźnie technicznej i handlowej
- Elastyczny czas pracy
- Pracę w stabilnej, przyjaznej i prorodzinnej firmie
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
ELEKTRONIK/SERWISANT (Warszawa)
Naszym klientem jest firma zajmująca się techniczną i multimedialną obsługą imprez, wydarzeń kulturalnych i konferencji.
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Bieżący serwis sprzętu zjeżdżającego z imprez, sprzętu oświetleniowego, dźwiękowego, ekranów diodowych LED
- Odbiór przesyłek kurierskich
- Kompletowanie sprzętu do wyjazdu na imprezy
- Dbanie o umieszczanie sprzętu w magazynie na swoim miejscu
- Kontakty i monitorowanie statusów naprawa w serwisach zewnętrznych
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Wykształcenie średnie techniczne
- Zacięcie elektroniczne do lutowania, serwisowania, diagnostyki itp.
- Umiejętność diagnozowania uszkodzeń średnio skomplikowanego sprzętu elektronicznego
FIRMA OFERUJE:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B
- Wynagrodzenie do uzgodnienia, elastyczne ze względu na doświadczenie i umiejętności
- Możliwość rozwoju zawodowego
INŻYNIER DS. SPRZEDAŻY (Katowice)
Naszym Klientem jest firma z branży automatyki przemysłowej, specjalizująca się głównie w produkcji, tworzeniu oprogramowania i wdrażaniu zespołów automatyki w kopalniach.
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Ciągłe uaktualnianie wiedzy o bieżąco rozwijanym i oferowanym systemie diagnostyki maszyn
- Doradztwo techniczne dla klientów w zakresie systemów monitorowania maszyn
- Prowadzenie bezpośrednich rozmów z klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów i rynków
- Organizowanie planów i harmonogramów kontaktów z klientami
- Rozwijanie i podtrzymywanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
- Przygotowywanie merytorycznej strony ofert i umów handlowych z klientami
- Negocjacje, konsultacje i prezentowanie uzgodnionych ofert u klientów
- Śledzenie rynku ofert z zakresu działania firmy, monitorowanie działań konkurencji
- Analizowanie potrzeb rynku i systematyczna modyfikacja oferty firmy
- Koordynacja w ograniczonym zakresie działań pomiędzy działami firmy pracodawcy przy realizacji pozyskanych zamówień
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w branży przemysłowej
- Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
- Skuteczna sprzedaż oferowanych przez pracodawcę systemów
- Zdolność do szybkiego uczenia się nowych innowacyjnych rozwiązań
- Umiejętność planowania, organizacji i wdrażania działań handlowo-marketingowych
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Podstawowa znajomość pracy na komputerze w zakresie wymaganym dla handlowca
- Otwartość, komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Entuzjazm, wysoka motywacja i determinacja do osiągania założonych celów
FIRMA OFERUJE:
- Stabilne zatrudnienie
- Umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy – komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy (do wyjazdów biznesowych)
- Szkolenia
- Możliwość awansu na stanowisko kierownicze
- Wynagrodzenie podstawowe plus premie uznaniowe i prowizje od sprzedaży
- Pracę w przyjaznym środowisku w młodym zespole
SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (KATOWICE, WARSZAWA)
Naszym Klientem jest firma zajmująca się rozwiązaniami w zakresie spedycji drogowej i kolejowej.
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Pozyskiwanie ładunków oraz wycena i ofertowanie usług w transporcie międzynarodowym i krajowym
- Organizacja i kontrola przebiegu procesu transportowego
- Pozyskiwanie i monitorowanie pracy przewoźników/ kierowców
- Budowanie prawidłowych relacji z Klientami i przewoźnikami
- Monitorowanie jakości świadczonych usług
- Współpraca z poszczególnymi jednostkami oddziału w celu optymalizacji jakości serwisu
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora min. 4 lata
- Język obcy w stopniu minimum komunikatywnym
- Wiedza z zakresu spedycji samochodowej w ruchu międzynarodowym
- Wiedza w zakresie obowiązujących przepisów prawa regulujących procesy spedycji
- Umiejętność prowadzenia negocjacji i szybkiego podejmowania decyzji
- Umiejętność pracy pod presją czasu
FIRMA OFERUJE:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie 6tys. zł brutto podstawy + premie ustalane indywidualnie
- Możliwość rozwoju
Operator/Ustawiacz maszyn wtryskowych (ZATOR)
Naszym klientem jest firma produkcyjna z branży elektrotechnicznej.
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Obsługa gniazda produkcyjnego
- Obsługa wszelkich perypetii: tj młynki, dozowniki barwnika, podajniki materiału, termostaty
- Diagnozowanie i usuwanie awarii
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Umiejętność obsługi wtryskarek Krause Mafei oraz Arburg
- Umiejętność zmieniania form wtryskowych
- Umiejętność wznawiania produkcji
- Umiejętność organizowania własnej pracy
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku
- Zaangażowania i chęci nauki
- Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, odpowiedzialność
FIRMA OFERUJE:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Interesującą, odpowiedzialną pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Ubezpieczenie grupowe dla pracowników
Samodzielna/y księgowa/y (Andrychów/Zator)
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Znajomość podstawowych przepisów VAT i CIT, wymaganych do prawidłowego księgowania zdarzeń gospodarczych,
- Księgowania faktur zakupowych, materiałowych i usługowych, w większości od dostawców zagranicznych,
- Przygotowywania płatności,
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
- Obsługa kontroli podatkowych
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości
- Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości
- Wiedza praktyczna, znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości
- Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel)
- Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność
- Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
Główna Księgowa (Andrychów/Zator)
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Prowadzenie ewidencji majątku trwałego firmy
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
- Sporządzanie i analizowanie sprawozdań finansowych oraz ustalanie wyniku finansowego zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie raportów zrealizowanych wydatków inwestycyjnych w Specjalnej Strefie Ekonomicznej
- Sporządzanie raportów i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
- Odpowiedzialność za aktualizację polityki rachunkowości
- Nadzorowanie i dokonywanie terminowości płatności zobowiązań
- Obsługa kontroli podatkowych
- Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości
- Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości
- Doskonała wiedza praktyczna, znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości
- Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel)
- Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność
- Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole pod presją czasu
- Umiejętność organizowania i zarządzania pracą 3 osobowego zespołu
FIRMA OFERUJE:
- Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie
- Szkolenia i kursy
- Pracę w przyjaznej firmie
Technik serwisu HVAC (KRAKÓW)
ZADANIA NA STANOWISKU:
- samodzielna obsługa techniczna urządzeń klimatyzacji i wentylacji
- prowadzenie czynności serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych oraz chłodniczych na obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej
- dokonywanie przeglądów okresowych
- prowadzenie dokumentacji serwisowej
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- doświadczenie w serwisowaniu i konserwacji urządzeń klimatyzacji lub wentylacji min. 2 lata
- wykształcenie techniczne średnie lub zawodowe (preferowana specjalność HVAC)
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje)
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- chęć poszerzania wiedzy z zakresu HVAC
- prawo jazdy kat. B
FIRMA OFERUJE:
- umowę o pracę lub współpracę B2B
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wraz z premiami za wyniki
- samochód służbowy
- Kartę Benefit oraz Pakiet Medyczny
- możliwość poszerzania swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach branżowych
- pracę na terenie Krakowa - brak wyjazdów służbowych
Kierownik techniczny obiektu (Katowice)
ZADANIA NA STANOWISKU:
- nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach,
- nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
- nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
- opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
- co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
- rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
- prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
- regularne spotkanie z klientem
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo,
- min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu obiektami klasy A
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
- umiejętności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem),
- wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (BMS, instalacje went-klim, instalacje elektryczne), praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- doskonała organizacja czasu pracy
FIRMA OFERUJE:
- możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- współpracę w dłuższej perspektywie czasowej,
- kartę Benefit oraz pakiet medyczny
- możliwość podnoszenia kwalifikacji
Kierownik techniczny obiektu (Warszawa)
ZADANIA NA STANOWISKU:
- nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach,
- nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
- nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
- opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
- co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
- rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
- prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
- regularne spotkanie z klientem
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo,
- min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu obiektami klasy A
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
- umiejętności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem),
- wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (BMS, instalacje went-klim, instalacje elektryczne), praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- doskonała organizacja czasu pracy
FIRMA OFERUJE:
- możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- współpracę w dłuższej perspektywie czasowej,
- kartę Benefit oraz pakiet medyczny
- możliwość podnoszenia kwalifikacji
Technik Obiektu (Wrocław)
Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji
- Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
- Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji elektrycznych
- Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wodnych i kanalizacyjnych
- Usuwanie drobnych usterek i awarii urządzeń
- Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów
- Drobne prace remontowe – malowanie, gipsowanie, prace ogólnobudowlane
- Dbałość o zapewnienie odpowiedniego poziomu usług i satysfakcji klientów
- Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
- Pełnienie dyżurów interwencji pogotowia technicznego zgodnie z ustalonym grafikiem
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Wykształcenie średnie techniczne (preferowane specjalności: elektryczna lub podobne)
- Praktyczna znajomość budowy, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, niskoprądowych
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, diagnozowanie usterek
- Prawo jazdy kat. B
- Praktyczne znajomość obsługi pakietu MS Office
- Zaangażowanie, sumienność, rzetelność
- Umiejętność pracy w zespole
FIRMA OFERUJE:
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
- Stabilne warunki zatrudnienia