STREFA KANDYDATA

Witamy w platformie stworzonej specjalnie dla Ciebie!

Twoja kariera stanęła w miejscu, a Ty nadal chcesz się rozwijać?

Możemy Ci w tym pomóc!

AKTUALNE OFERTY PRACY

SPECJALISTA DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY NA RYNEK NIEMIECKI LUB NA RYNEK KRAJOWY (GLIWICE)

Naszym Klientem jest producent okien PCV i drzwi.


ZADANIA NA STANOWISKU:

• stacjonarna oraz telefoniczna obsługa klientów
• przygotowywanie wycen stolarki okiennej
• doradztwo techniczne oraz negocjacje handlowe z klientami
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie
• realizacja planów sprzedażowych


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

• dla rynku niemieckiego - biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
• doświadczenia w obsłudze klienta B2B w branży stolarki okiennej
• dla rynku krajowego doświadczenia w branży stolarki okiennej w obsłudze klienta B2C oraz B2B
• wysokich umiejętności komunikacyjnych oraz negocjacyjnych
• budowania oraz utrzymywania relacji biznesowych
• zadaniowej organizacji czasu pracy
• umiejętności pracy w zespole
• prawo jazdy kat. B

FIRMA OFERUJE:

• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa + prowizja ) uzależniony od wyników
• możliwość rozwoju kariery zawodowej
• pracę od poniedziałku do piątku
• profesjonalne wdrożenie
• szkolenia produktowe oraz techniczne
• przyjazną atmosfera w zespole

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPECJALISTA DS. MARKETINGU (WARSZAWA)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • opieka nad 2-3 sklepami internetowymi (artykuły piśmiennicze i zegarki): opieka nad www., social media i salonem stacjonarnym, współpraca z grafikami i programistami
  • całościowa opieka marketingowa nad firmą eventową (techniczna obsługa imprez): prowadzenie FB, redagowanie realizacji firmowych na www, dbanie o marketingowe uruchamianie nowych produktów
  • opracowywanie i realizowanie strategii i planów marketingowych
  • budowanie korzystnego wizerunku firmy
  • przygotowywania przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • umiejętność redagowania tekstów
  • znajomość mechanizmów sprzedażowych
  • kreatywność

FIRMA OFERUJE:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B lub UoP
  • atrakcyjne wynagrodzenie (5 000 - 7 000 zł netto na B2B)
  • możliwość hybrydowego systemu pracy

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SAMODZIELNY KUCHARZ (JAWORZNO)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • tworzenie codziennego menu z uwzględnieniem świeżych, wysokiej jakości składników
  • przygotowywanie dań i receptur w celu osiągnięcia oraz utrzymania najwyższego standardu
  • opracowywanie potraw w oparciu o autorskie pomysły a także korzystanie z dostępnych już receptur
  • dbanie o estetykę przygotowanych i serwowanych potraw
  • utrzymanie i przestrzeganie norm sanitarnych oraz bezpieczeństwa
  • bieżące zamawianie towaru i racjonalne nim gospodarowanie
  • tworzenie listy zakupów i umiejętne zarządzanie kosztami

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie gastronomiczne i wysokie umiejętności kulinarne
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kucharza w restauracji o podwyższonym standardzie (mile widziane doświadczenie w przyrządzaniu ryb i owoców morza
  • aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych
  • zainteresowanie dietetyką, tworzeniem menu eliminacyjnego i dobieraniem diety pod konkretne jednostki chorobowe
  • kreatywność i znajomość najnowszym trendów w gastronomii
  • przywiązanie do jakości pod względem składników, smaku i efektu wizualnego
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • chęć rozwoju i poszerzania swoich kwalifikacji
  • zaangażowanie

FIRMA OFERUJE:

  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w stałych godzinach 8:00 – 16:00
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • duża samodzielność działania i spokojne środowisko pracy
  • wsparcie w podwyższaniu kompetencji m. in. dofinansowanie do kursów i szkoleń branżowych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (ŻORY, możliwy częściowy home office)

Naszym klientem jest firma transportowa obsługująca ładunki całopojazdowe i drobnicowe na rynku krajowym i zagranicznym.


ZADANIA NA STANOWISKU:

• Organizacja i kontrola przebiegu procesu transportowego
• Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z klientami
• Obsługa własnej floty i przewoźników kontraktowych
• Monitorowanie jakości świadczonych usług


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

• Wykształcenie średnie, preferowane wyższe
• Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
• Doświadczenie w prowadzeniu ładunków LTL
• Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
• Znajomość giełd transportowych
• Doświadczenie w prowadzeniu samochodów

FIRMA OFERUJE:

• Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Motywacyjny system wynagradzania: podstawa (4000- 4500 zł netto) + premie
• Pracę stacjonarną z częściową możliwością pracy home office

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ E–COMMERCE (WARSZAWA)

Naszym klientem jest sklep internetowy, sprzedający największe ilości produktów piśmiennicznych Parker i Waterman na rynkach europejskich.


ZADANIA NA STANOWISKU:

• Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa)
• Przygotowanie dokumentów do wysyłki
• Przygotowanie dokumentów do księgowości
• Dbanie o opisy na stronie internetowej
• Okazjonalne grawerowanie produktów w sezonie zwiększonej ilości zamówień


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

• Płynny angielski (znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znajomość zagadnień związanych z e-commerce
• Dyspozycyjność (pełny etat + w sezonie świątecznym płatne nadgodziny)

FIRMA OFERUJE:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub współpracę B2B
• Pracę w firmie o niskiej rotacji pracowników
• Możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (Polska południowo-wschodnia)

Naszym klientem jest producent specjalności poliestrowych.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży na zdefiniowanym obszarze
  • Zapewnienie sprzedaży możliwie pełnego portfolio produktów firmy
  • Tworzenie i realizacja celów budżetowych
  • Wsparcie przełożonych przy tworzeniu celów strategicznych
  • Budowa i utrzymanie dobrych relacji z klientami
  • Dostarczanie niezbędnych informacji działowi obsługi klienta oraz działowi zakupów
  • Tworzenie i realizacja planów indywidualnych i zespołowych, raportowanie postępów
  • Sprzedaż poprzez wspieranie klientów w obszarach technicznych
  • Definiowanie trendów i zagrożeń w branży, analiza działań konkurencji
  • Udział w szkoleniach oraz szkolenie członków zespołu
  • Analiza schematów zakupowych klientów
  • Współpraca z działem kontrolingu finansowego
  • Aktywny udział w procesach reklamacyjnych
  • Budowanie wizerunku firmy
  • Realizacja budżetów sprzedażowych i celów indywidualnych
  • Wysoki poziom zadowolenia klientów ze współpracy z firmą
  • Dbanie o optymalny poziom kosztów
  • Szybkie i rzetelne raportowanie

ZAKRES KOMPETENCJI:

  • Podejmowanie decyzji handlowych w ramach określonych limitów
  • Prowadzenie negocjacji handlowych w ramach określonych limitów
  • Udzielanie wsparcia technicznego
  • Delegowanie zadań w przypakdach wykraczających poza zakres kompetencji

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w branży kompozytowej mile widziane
  • Przedsiębiorczość
  • Nastawienie na cel
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum dobrym
  • Komunikatywność
  • Kreatywność, elastyczność
  • Umiejętności organizacyjne i planowanie pracy
  • Czynne prawo jazdy kategorii B
  • Gotowość do wyjazdów służbowych

FIRMA OFERUJE:

  • Rozwój osobisty na płaszczyźnie technicznej i handlowej
  • Elastyczny czas pracy
  • Pracę w stabilnej, przyjaznej i prorodzinnej firmie
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

ELEKTRONIK/SERWISANT (Warszawa)

Naszym klientem jest firma zajmująca się techniczną i multimedialną obsługą imprez, wydarzeń kulturalnych i konferencji.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Bieżący serwis sprzętu zjeżdżającego z imprez, sprzętu oświetleniowego, dźwiękowego, ekranów diodowych LED
  • Odbiór przesyłek kurierskich
  • Kompletowanie sprzętu do wyjazdu na imprezy
  • Dbanie o umieszczanie sprzętu w magazynie na swoim miejscu
  • Kontakty i monitorowanie statusów naprawa w serwisach zewnętrznych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne
  • Zacięcie elektroniczne do lutowania, serwisowania, diagnostyki itp.
  • Umiejętność diagnozowania uszkodzeń średnio skomplikowanego sprzętu elektronicznego

FIRMA OFERUJE:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B
  • Wynagrodzenie do uzgodnienia, elastyczne ze względu na doświadczenie i umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

INŻYNIER DS. SPRZEDAŻY (Katowice)

Naszym Klientem jest firma z branży automatyki przemysłowej, specjalizująca się głównie w produkcji, tworzeniu oprogramowania i wdrażaniu zespołów automatyki w kopalniach.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Ciągłe uaktualnianie wiedzy o bieżąco rozwijanym i oferowanym systemie diagnostyki maszyn
  • Doradztwo techniczne dla klientów w zakresie systemów monitorowania maszyn
  • Prowadzenie bezpośrednich rozmów z klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów i rynków
  • Organizowanie planów i harmonogramów kontaktów z klientami
  • Rozwijanie i podtrzymywanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
  • Przygotowywanie merytorycznej strony ofert i umów handlowych z klientami
  • Negocjacje, konsultacje i prezentowanie uzgodnionych ofert u klientów
  • Śledzenie rynku ofert z zakresu działania firmy, monitorowanie działań konkurencji
  • Analizowanie potrzeb rynku i systematyczna modyfikacja oferty firmy
  • Koordynacja w ograniczonym zakresie działań pomiędzy działami firmy pracodawcy przy realizacji pozyskanych zamówień

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w branży przemysłowej
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
  • Skuteczna sprzedaż oferowanych przez pracodawcę systemów
  • Zdolność do szybkiego uczenia się nowych innowacyjnych rozwiązań
  • Umiejętność planowania, organizacji i wdrażania działań handlowo-marketingowych
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Podstawowa znajomość pracy na komputerze w zakresie wymaganym dla handlowca
  • Otwartość, komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Entuzjazm, wysoka motywacja i determinacja do osiągania założonych celów

FIRMA OFERUJE:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy – komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy (do wyjazdów biznesowych)
  • Szkolenia
  • Możliwość awansu na stanowisko kierownicze
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie uznaniowe i prowizje od sprzedaży
  • Pracę w przyjaznym środowisku w młodym zespole

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (KATOWICE, WARSZAWA)

Naszym Klientem jest firma zajmująca się rozwiązaniami w zakresie spedycji drogowej i kolejowej.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Pozyskiwanie ładunków oraz wycena i ofertowanie usług w transporcie międzynarodowym i krajowym
  • Organizacja i kontrola przebiegu procesu transportowego
  • Pozyskiwanie i monitorowanie pracy przewoźników/ kierowców
  • Budowanie prawidłowych relacji z Klientami i przewoźnikami
  • Monitorowanie jakości świadczonych usług
  • Współpraca z poszczególnymi jednostkami oddziału w celu optymalizacji jakości serwisu

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora min. 4 lata
  • Język obcy w stopniu minimum komunikatywnym
  • Wiedza z zakresu spedycji samochodowej w ruchu międzynarodowym
  • Wiedza w zakresie obowiązujących przepisów prawa regulujących procesy spedycji
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji i szybkiego podejmowania decyzji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

FIRMA OFERUJE:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie 6tys. zł brutto podstawy + premie ustalane indywidualnie
  • Możliwość rozwoju

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Operator/Ustawiacz maszyn wtryskowych (ZATOR)

Naszym klientem jest firma produkcyjna z branży elektrotechnicznej.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Obsługa gniazda produkcyjnego
  • Obsługa wszelkich perypetii: tj młynki, dozowniki barwnika, podajniki materiału, termostaty
  • Diagnozowanie i usuwanie awarii

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Umiejętność obsługi wtryskarek Krause Mafei oraz Arburg
  • Umiejętność zmieniania form wtryskowych
  • Umiejętność wznawiania produkcji
  • Umiejętność organizowania własnej pracy
  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku
  • Zaangażowania i chęci nauki
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, odpowiedzialność

FIRMA OFERUJE:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Interesującą, odpowiedzialną pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Ubezpieczenie grupowe dla pracowników

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Samodzielna/y księgowa/y (Andrychów/Zator)

Prowadzimy rekrutację dla klienta z branży elektrotechnicznej. Firma jest w trakcie relokacji (Andrychów/Zator).
ZADANIA NA STANOWISKU:
  • Znajomość podstawowych przepisów VAT i CIT, wymaganych do prawidłowego księgowania zdarzeń gospodarczych,
  • Księgowania faktur zakupowych, materiałowych i usługowych, w większości od dostawców zagranicznych,
  • Przygotowywania płatności,
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
  • Obsługa kontroli podatkowych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości
  • Wiedza praktyczna, znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel)
  • Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność
  • Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Główna Księgowa (Andrychów/Zator)

Prowadzimy rekrutację dla klienta z branży elektrotechnicznej. Firma jest w trakcie relokacji (Andrychów/Zator).

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie ewidencji majątku trwałego firmy
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
  • Sporządzanie i analizowanie sprawozdań finansowych oraz ustalanie wyniku finansowego zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządzanie raportów zrealizowanych wydatków inwestycyjnych w Specjalnej Strefie Ekonomicznej
  • Sporządzanie raportów i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • Odpowiedzialność za aktualizację polityki rachunkowości
  • Nadzorowanie i dokonywanie terminowości płatności zobowiązań
  • Obsługa kontroli podatkowych
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości
  • Doskonała wiedza praktyczna, znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, m. in. Pakiet Office (Word, Excel)
  • Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dociekliwość i skrupulatność
  •  Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole pod presją czasu
  • Umiejętność organizowania i zarządzania pracą 3 osobowego zespołu

FIRMA OFERUJE:

  • Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia i kursy
  • Pracę w przyjaznej firmie

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik serwisu HVAC (KRAKÓW)

Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • samodzielna obsługa techniczna urządzeń klimatyzacji i wentylacji
  • prowadzenie czynności serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych oraz chłodniczych na obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej
  • dokonywanie przeglądów okresowych
  • prowadzenie dokumentacji serwisowej

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie w serwisowaniu i konserwacji urządzeń klimatyzacji lub wentylacji min. 2 lata
  • wykształcenie techniczne średnie lub zawodowe (preferowana specjalność HVAC)
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje)
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
  • chęć poszerzania wiedzy z zakresu HVAC
  • prawo jazdy kat. B

FIRMA OFERUJE:

  • umowę o pracę lub współpracę B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wraz z premiami za wyniki
  • samochód służbowy
  • Kartę Benefit oraz Pakiet Medyczny
  • możliwość poszerzania swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach branżowych
  • pracę na terenie Krakowa - brak wyjazdów służbowych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik techniczny obiektu (Katowice)

Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach,
  • nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
  • nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
  • opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
  • co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
  • rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
  • prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
  • regularne spotkanie z klientem

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo,
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu obiektami klasy A
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
  • umiejętności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem),
  • wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (BMS, instalacje went-klim, instalacje elektryczne), praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • doskonała organizacja czasu pracy

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej,
  • kartę Benefit oraz pakiet medyczny
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik techniczny obiektu (Warszawa)

Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach,
  • nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
  • nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
  • opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
  • co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
  • rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
  • prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
  • regularne spotkanie z klientem

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo,
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu obiektami klasy A
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
  • umiejętności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem),
  • wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (BMS, instalacje went-klim, instalacje elektryczne), praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • doskonała organizacja czasu pracy

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej,
  • kartę Benefit oraz pakiet medyczny
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik Obiektu (Wrocław)

Naszym klientem jest firma, która zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości klasy A, tj. galerie handlowe, obiekty przemysłowe i duże kompleksy biurowe.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji elektrycznych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wodnych i kanalizacyjnych
  • Usuwanie drobnych usterek i awarii urządzeń
  • Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów
  • Drobne prace remontowe – malowanie, gipsowanie, prace ogólnobudowlane
  • Dbałość o zapewnienie odpowiedniego poziomu usług i satysfakcji klientów
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
  • Pełnienie dyżurów interwencji pogotowia technicznego zgodnie z ustalonym grafikiem

 


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (preferowane specjalności: elektryczna lub podobne)
  • Praktyczna znajomość budowy, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, niskoprądowych
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, diagnozowanie usterek
  • Prawo jazdy kat. B
  • Praktyczne znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, sumienność, rzetelność
  • Umiejętność pracy w zespole

FIRMA OFERUJE:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV

KONTAKT

Motion Recruitment S.C.
ul. Zwycięstwa 13/7
44-100 Gliwice
NIP: 631 268 33 02

tel.: +48 32 307 40 70
tel. Bogna: +48 536 910 002
tel. Anna: +48 536 310 004
e-mail.: biuro@motionhr.pl

Wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 21013

    Prześlij nam swoje CV!

    Copyright (c) 2016 by MotionHR. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Projekt i wykonanie: ArcyReklama.pl