STREFA KANDYDATA

Witamy w platformie stworzonej specjalnie dla Ciebie!

Twoja kariera stanęła w miejscu, a Ty nadal chcesz się rozwijać?

Możemy Ci w tym pomóc!

AKTUALNE OFERTY PRACY

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (STRASZYN)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Przyjmowanie zamówień zakupu od Klientów, przetwarzanie ich w systemie operacyjnym, potwierdzanie terminów realizacji, informowanie o ewentualnych zmianach terminów dostaw,
  • Stały kontakt z Kontrahentami w celu ustalania zapotrzebowania materiałów oraz budowania zapasów magazynowych,
  • Zlecanie wydań magazynowych,
  • Monitorowanie statusów dostaw na indywidualne zapytanie Klienta,
  • Generowanie faktur sprzedażowych,
  • Ustalanie RP-minimalnych zapasów magazynowych dla wybranych produktów-współpraca z działem logistyki,
  • Monitorowanie płatności obsługiwanych Klientów,
  • Budowanie relacji biznesowych,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Współpraca w zespole z przedstawicielem handlowym.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie w sprzedaży i telefonicznej obsłudze Klienta,
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole sprzedażowym,
  • Duża samodzielność i motywacja do pracy,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym,
  • Znajomość MS Office.

FIRMA OFERUJE:

  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer),
  • Stałe wynagrodzenie plus system premiowy,
  • Umowę o prace,
  • Szkolenia językowe, szkolenia sprzedażowe i inne,
  • Dodatkowe benefity w postaci karty lunch, karty MultiSport, wyjazdy integracyjne.

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (ŁÓDŹ)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w regionach woj. Mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z bieżącymi Klientami firmy,
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Monitorowanie potrzeb Klientów, analiza rynku oraz konkurencji,
  • Udział w wydarzeniach branżowych.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży, mile widziane doświadczenie w branży armatury przemysłowej,
  • Znajomość rynku i Klientów przemysłowych,
  • Duża samodzielność i motywacja do pracy,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Chęć działania i nauki nowej branży, produktów,
  • Prawo jazdy kat. B.

FIRMA OFERUJE:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (GLIWICE)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Kompleksowe zarządzanie procesem transportowym poprzez wyznaczenie i monitorowanie trasy przewozu i stawek z tym związanych, bieżąca analiza i optymalizacja kosztów
  • Pozyskiwanie przewoźników i klientów, negocjowanie optymalnych stawek i warunków realizacji zlecenia
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami i podwykonawcami poprzez profesjonalną komunikację, realizację zlecenia na możliwie najwyższym poziomie oraz dokładanie należytej staranności w utrzymanie relacji z klientem
  • Realizacja założonego i przydzielonego budżetu spedycyjnego
  • Wdrażanie usprawnień w zakresie funkcjonowania oddziału na podstawie bieżących analiz i obserwacji, podejmowanie działań usprawniających i optymalizujących

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Min. 1 rok doświadczenia w firmie spedycyjnej w realizacji zleceń międzynarodowych (głównie FTL)
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Znajomość rynku spedycyjnego, doświadczenie w pracy z giełdą transportową Trans, Timo
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną zawodową komunikację (min. B1); chętnie przygarniemy kandydata ze znajomością innego języka obcego (niemiecki, rosyjski)
  • Samodzielność w działaniu i nastawienie na rezultat
  • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Orientacja na szczegóły

FIRMA OFERUJE:

  • Bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę w systemie 1 zmianowym 8-16:00; umowa o pracę w pełny wymiarze czasu pracy wstępnie na 3 miesięczny okres próbny chociaż naszą intencją jest długofalowa współpraca
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz benefity (opieka medyczna, prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, karta przedpłacona z okazji świąt BN w ramach ZFŚS)
  • Współtworzenia organizacji i możliwość awansu w raz z jej rozwojem
  • Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • Dobra atmosferę w pracy i komunikację wewnętrzną opartą na partnerstwie i szacunku

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Główna Księgowa (Jaworzno)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • obsługa księgowo-rachunkowa zgodnie z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości, w tym sporządzanie deklaracji CIT i VAT
  • zapewnienie poprawności ewidencji księgowej
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • kwartalne sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans , rachunek wyników)
  • sporządzanie sprawozdania F01, SP-3
  • sporządzanie kwartalnego sprawozdania do NBP
  • współpraca z biegłym rewidentem podczas corocznego badania ksiąg rachunkowych
  • reprezentowanie firmy przed Urzędem Skarbowym
  • monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
  • umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych
  • mile widziane ukończone dodatkowe kursy z zakresu księgowości i finansów
  • praktyczna znajomość obsługi programów MS Office oraz finansowo-księgowych
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • komunikatywność, dokładność, skrupulatność
  • umiejętność współpracy w zespole
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

FIRMA OFERUJE:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • cykliczne szkolenie w zakresie księgowości i podatków
  • pracę w stabilnej firmie i przyjaznej atmosferze
  • możliwość uczestnictwa w kursach językowych: angielski, niemiecki o dowolnym stopniu zaawansowania

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik Produkcji (okolice Mińska Mazowieckiego)

DLACZEGO WARTO?

  • Naszym Klientem jest polska firma z branży spożywczej - producent i marka ekskluzywnych świeżych głęboko mrożonych makaronów,
  • Praca w firmie dynamicznie rozwijającej się zarówno pod kątem produktowym jak przychodowym,
  • Możliwość realizowania ciekawych projektów w obszarze produkcji.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Realizacja zadań wynikających z wewnętrznych aktów prawnych, regulujących wszelkie kwestie związane z bieżącym zarządzeniem w Spółce powierzonymi obszarami,
  • Ustalanie założeń i wytycznych do opracowania planów w zakresie produkcji, postępu technicznego, technologii, zużycia materiałów i surowców, inwestycji, remontów bieżących i kapitalnych oraz innych zagadnień dotyczących zakresu funkcjonowania obszaru produkcyjnego,
  • Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego, pod kątem właściwej organizacji pracy, efektywnej pracy maszyn i urządzeń oraz dyscypliny technologicznej,
  • Kontrola nad wdrażaniem i przestrzeganiem w podległym obszarze powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów regulujących funkcjonowanie Spółki, w tym regulaminów, uchwał, zarządzeń i innych,
  • Organizacja bezpiecznej pracy i kierowanie działalnością powierzonego obszaru w sposób zabezpieczający ciągłość, rytmiczność i bezawaryjność produkcji,
  • Sprawowanie nadzoru nad pracą wszystkich podległych pracowników,
  • Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji wyrobów zgodnie z wymaganiami Systemu Zarządzania Jakością,
  • Realizacja zadań zmierzających do doskonalenia produkcji,
  • Współpraca z obszarem handlowym, finansowo-księgowym oraz administracji w zakresie Rozliczeń, obiegu dokumentacji, ewidencji czasu pracy oraz spraw pracowniczych,
  • Utrzymanie ciągłości produkcji na zaplanowanym poziomie przy stałych parametrach techniczno – technologicznych,
  • Zabezpieczenie prawidłowego przebiegu procesu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi metodami technologicznymi,
  • Stała dbałości o jakościowe wyniki produkcji oraz wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą dokumentacją technologiczną oraz wymaganiami systemu zarządzania jakością,
  • Eliminacja wszelkich negatywnych zjawisk mających wpływ, na jakość produktu finalnego, rytmikę przerobu i straty produkcyjne,
  • Kontrola zużycia materiałów i surowców, przestrzeganie wyznaczonych norm i wskaźników zużycia,
  • Nadzór nad właściwą eksploatacją parku maszynowego z uwzględnieniem zagadnień bhp i ppoż.,
  • Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem bezpieczeństwa i higieny prac w czasie procesu produkcyjnego.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Preferowane wykształcenie wyższe, z zakresu zarządzania produkcją,
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej,
  • Znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  • Wiedza praktyczna w zakresie przebiegu procesu produkcji, kierowania i zarządzania zasobami ludzkim,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i doskonała organizacja pracy własnej,
  • Znajomość systemów informatycznych z zakresu zarządzania produkcją,
  • Bardzo dobre umiejętności wykorzystania pakietu Office,
  • Umiejętność podejmowania uzasadnionego ryzyka, gotowość do pracy zespołowej, dojrzałość emocjonalna, łatwość nawiązywanie kontaktu z innymi ludźmi, kreatywność, odporność na stres, konsekwencja w działaniu,
  • Umiejętność pracy zespołowej w celu osiągnięcia wspólnego sukcesu.

FIRMA OFERUJE:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (10000-12000 zł brutto),
  • Pakiet opieki medycznej oraz świadczenia socjalne,
  • Możliwości dalszego rozwoju i poszerzania kompetencji,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę na kluczowym dla organizacji stanowisku oraz posiadanie realnego wpływu na funkcjonowanie i rozwój działu.

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik Techniczny Obiektu (okolice Olsztyna)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Koordynowanie działań dotyczących obsługi technicznej obiektu, zgodnie z umową zawartą z Klientem,
  • Zarządzanie grupą techników w zakresie obsługi infrastruktury technicznej budynku,
  • Współpraca z Zarządcą i Najemcą obiektu,
  • Obsługa Najemców w zakresie realizacji zleceń dotyczących infrastruktury technicznej,
  • Nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz usuwaniem bieżących awarii instalacji budynku (elektrycznych, sanitarnych, wentylacyjnych, grzewczych, chłodniczych, przeciwpożarowych, sterowania i automatyki),
  • Ofertowanie prac podwykonawców i nadzór nad pracami realizowanymi przez podwykonawców oraz firmy zewnętrzne, Sporządzanie planów remontów i inwestycji modernizacyjnych, budżetu usług
  • Opracowywanie raportów dotyczących realizowanych usług,
  • Analizowanie zużycia mediów, podejmowanie działań ograniczających ich zużycie, rekomendowanie przedsięwzięcie energooszczędnych.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Znajomość przepisów BHP,
  • Doświadczenie w zakresie obsługi systemów BMS oraz niskoprądowych (SAP, DSO, CCTV, KD, SSWiN), instalacji: HVAC, elektrycznych, wod-kan., gazowych, ppoż.
  • Uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Zaawansowane umiejętności w obsłudze komputera oraz MS Office, w tym Excel,
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze technicznej obiektów o powierzchni powyżej 8.000 m2, preferowany 1 rok doświadczenia na stanowisku Kierownika Obsługi Technicznej Obiektu
  • Preferowane wykształcenie wyższe / dopuszczalne średnie techniczne
  • Znajomość języka angielskiego / niemieckiego w stopniu podstawowym - umiejętność zrozumienia Najemców obcojęzycznych zgłaszających awarię, uprzejmej odpowiedzi, wypełnienie raportów w języku angielskim
  • Dobra organizacja pracy własnej i podległego personelu,
  • Zdolności analityczne,
  • Odporność na stres,
  • Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  • Umiejętność słuchania,
  • Wysoka kultura osobista.

FIRMA OFERUJE:

  • Umowa na czas nieokreślony,
  • Bonusy: premia roczna uznaniowa (typowo przy dobrych wynikach pracy 1,2 miesięcznego wynagrodzenia),
  • Narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy, inne niezbędne narzędzia,
  • Bonusy: opieka medyczna, możliwość dołączenia do multisport, atrakcyjny pakiet ubezpieczenia grupowego,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (do ustalenia).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Przedstawiciel handlowy (Łódź) Rejon działania: woj. mazowieckie, woj. kujawsko-pomorskie, woj. wielkopolskie

Naszym Klientem jest producent z branży armatury przemysłowej.



ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w regionach woj. Mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z bieżącymi Klientami firmy,
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Monitorowanie potrzeb Klientów, analiza rynku oraz konkurencji,
  • Udział w wydarzeniach branżowych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży, mile widziane doświadczenie w branży armatury przemysłowej,
  • Znajomość rynku i Klientów przemysłowych,
  • Duża samodzielność i motywacja do pracy,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Chęć działania i nauki nowej branży, produktów,
  • Prawo jazdy kat. B.

FIRMA OFERUJE:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Doradca techniczno-handlowy (Polska północno-wschodnia)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • praca na wyznaczonym terenie
  • nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z klientami
  • sprzedaż farb przemysłowych do firm produkcyjnych
  • sporządzanie ofert techniczno-handlowych
  • pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją
  • doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań technicznych i technologi i realizacja planów sprzedaży

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe
  • wysoka motywacja oraz nastawienie na rozwój i osiągnięcie wyznaczonych celów
  • znajomości obsługi komputera w zakresie środowiska Windows
  • prawo jazdy kat. B – gotowość do pracy w terenie
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w sprzedaży wyrobów malarskich do przemysłu drzewnego

FIRMA OFERUJE:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • motywacyjny system wynagradzania
  • możliwość doskonalenia zawodowego
  • niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, komputer oraz telefon komórkowy

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik Techniczny Obiektu (Poznań)

Naszym Klientem jest czołowa na polskim rynku firma z branży Technical Facility Management, będąca również częścią dużej organizacji międzynarodowej o ponad stuletniej tradycji.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • koordynowanie działań dotyczących obsługi technicznej obiektu, zgodnie z umową zawartą z Klientem
  • zarządzanie grupą techników w zakresie obsługi infrastruktury technicznej budynku (2 osoby)
  • współpraca z Zarządcą obiektu
  • obsługa Najemców w zakresie realizacji zleceń dotyczących infrastruktury technicznej,
  • nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz usuwaniem bieżących awarii instalacji budynku (elektrycznych, sanitarnych, wentylacyjnych, grzewczych, chłodniczych, przeciwpożarowych, sterowania i automatyki)
  • ofertowanie prac podwykonawców i nadzór nad pracami realizowanymi przez podwykonawców oraz firmy zewnętrzne
  • monitoring i zarządzanie gwarancjami
  • sporządzanie planów remontów i inwestycji modernizacyjnych, budżetu usług
  • opracowywanie raportów dotyczących realizowanych usług
  • analizowanie zużycia mediów, podejmowanie działań ograniczających ich zużycie, rekomendowanie przedsięwzięć energooszczędnych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • znajomość przepisów BHP,
  • doświadczenie w zakresie obsługi systemów BMS oraz niskoprądowych (SAP, DSO, CCTV, KD, SSWiN), instalacji: HVAC, elektrycznych, wod-kan., gazowych, ppoż.
  • uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętności w obsłudze komputera oraz MS Office, w tym Excel
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu,
  • minimum 8 lat w obsłudze technicznej budynków klasy A, w tym minimum 2 lata na stanowisku Kierownika Obsługi Technicznej lub Koordynatora/Lidera Obiektu
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • preferowane wykształcenie wyższe techniczne/dopuszczalne średnie techniczne
  • j. angielski w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację branżową/ umiejętność zrozumienia Najemców obcojęzycznych zgłaszających awarię, uprzejmej odpowiedzi, wypełnienie raportów w języku angielskim
  • dobra organizacja pracy własnej i podległego personelu.
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • umiejętność słuchania
  • wysoka kultura osobista

FIRMA OFERUJE:

  • umowę na czas nieokreślony
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • bonusy: opieka medyczna, możliwość dołączenia do multisport, atrakcyjny pakiet ubezpieczenia grupowego
  • komputer, telefon komórkowy, niezbędne narzędzia obiektowe

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Starszy Specjalista ds. kadr i płac (Kraków)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Bieżąca obsługa kadrowo – płacową firmy
  • Administracja personalna (nawiązanie, rozwiązanie stosunku pracy)
  • Aktualizacja danych w systemach komputerowych,
  • Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
  • Obsługa pracowników w zakresie pakietów medycznych i benefit
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik
  • Sporządzanie deklaracji do US, GUS, ZUS, PFRON
  • Kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
  • Przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • Redagowanie dokumentów i pism pracowniczych,
  • Dopełnianie formalności związanych z rozwiązywaniem umów i pracę,
  • Dokonywanie bieżących zgłoszeń/korekt/zmian i wyrejestrowań z ZUS-u.
  • Reprezentowanie pracodawcy podczas kontroli organów zewnętrznych: audyty, ZUS, PIP itp.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – 3 lata na stanowisku samodzielnym, w firmie powyżej 100 pracowników
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Psychologia, Prawo, Zarządzanie ZL)
  • Wiedza z zakresu kadr i płac
  • Znajomość programów kadrowo – płacowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Praktyczna znajomość Prawa Pracy
  • Dobra znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
  • Gotowość do rozwoju swoich kompetencji
  • Szeroko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Empatia i otwartość
  • Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność
  • Prawo jazdy kat. B - czynne


FIRMA OFERUJE:

  • Stałą, stabilną pracę w oparciu o UoP
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną oraz inne benefity (np. język angielski).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Elektromechanik Utrzymania Ruchu (Pruszków)

DLACZEGO WARTO?

  • Naszym Klientem jest skandynawski, bardzo dobry pracodawca z branży FMCG
  • Praca odbywa się w miłej atmosferze, w nierotującym zespole
  • Firma cały czas się rozwija - obecnie zakład w Pruszkowie jest w trakcie rozbudowy

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Montaż, konserwacja i naprawa urządzeń technicznych, elektrycznych i maszyn produkcyjnych
  • Bieżąca kontrola instalacji elektrycznych, urządzeń zabezpieczających i sterujących
  • Praca w systemie trzyzmianowym

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie min. średnie techniczne lub zawodowe kierunkowe
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie w naprawie i konserwacji urządzeń produkcyjnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • odpowiedzialność, systematyczność, zdolność samoorganizacji pracy
  • uprawnienia SEP do 1 kV
  • mile widziane posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych

FIRMA OFERUJE:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (w miarę możliwości dostosowane do oczekiwań Kandydata)
  • Możliwość podnoszenia swoich kompetencji poprzez udział w szkoleniach
  • Ubezpieczenie grupowe oraz pakiet medyczny
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in „Wakacje pod gruszą” oraz premie świąteczne)

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik Obiektu (Wrocław)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji elektrycznych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wodnych i kanalizacyjnych
  • Usuwanie drobnych usterek i awarii urządzeń
  • Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów
  • Drobne prace remontowe – malowanie, gipsowanie, prace ogólnobudowlane
  • Dbałość o zapewnienie odpowiedniego poziomu usług i satysfakcji klientów
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
  • Pełnienie dyżurów interwencji pogotowia technicznego zgodnie z ustalonym grafikiem

 


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (preferowane specjalności: elektryczna lub podobne)
  • Praktyczna znajomość budowy, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, niskoprądowych
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, diagnozowanie usterek
  • Prawo jazdy kat. B
  • Praktyczne znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, sumienność, rzetelność
  • Umiejętność pracy w zespole

FIRMA OFERUJE:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (WARSZAWA / KATOWICE)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • pozyskiwanie ładunków oraz wycena i ofertowanie usług w transporcie międzynarodowym i krajowym,
  • organizacja i kontrola przebiegu procesu transportowego,
  • pozyskiwanie i monitorowanie pracy przewoźników/ kierowców,
  • budowanie prawidłowych relacji z Klientami i przewoźnikami,
  • monitorowanie jakości świadczonych usług,
  • współpraca z poszczególnymi jednostkami oddziału w celu optymalizacji jakości serwisu,
  • kontrola stanu zadłużenia obsługiwanych klientów i działania windykacyjne
 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora min. 3 lata,
  • własna baza klientów,
  • język obcy w stopniu minimum komunikatywnym,
  • wiedza z zakresu spedycji samochodowej w ruchu międzynarodowym i krajowym,
  • wiedza w zakresie obowiązujących przepisów prawa regulujących procesy spedycji,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i szybkiego podejmowania decyzji,
  • umiejętność pracy pod presją czasu

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, B2B)
  • wynagrodzenie 3000 - 4500 zł netto uzależnione od doświadczenia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

New Business Manager (Warszawa – Mokotów)

Naszym Klientem jest lider badań Eyetrackingowych w Polsce. 


DLACZEGO WARTO?

  • Praca w rozwijającej się branży badań eyetrackingowych
  • Praca w małej firmie, z płaską strukturą, niestandardowym luźnym klimatem, nienormowanym czasem pracy i przede wszystkim bardzo dużymi możliwościami zarówno rozwoju jak i zarobku
  • Wyjazdy na konferencje zagraniczne, szkolenia u dostawców narzędzi badawczych
  • Kontakt z najnowszymi technologiami w badaniach, możliwość tworzenia nowych narzędzi oraz realny wpływ na kształt rynku.
 

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami oraz partnerami
  • zarządzanie procesem sprzedaży oraz tworzenie indywidualnych ofert
  • rozwój biznesu, identyfikacja nowych możliwości rynkowych oraz tworzenie i wdrażanie strategii

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie sprzedażowe i negocjacyjne
  • kreatywność, reagowanie na potrzeby rynku
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (kontakt z dostawcami narzędzi badawczych, wyjazdy na zagraniczne konferencje, itp.)
  • uśmiech, otwartość, pozytywne nastawienie :)
  • doświadczenie w pracy w badaniach lub reklamie będzie mile widziane
 

FIRMA OFERUJE:

  • fascynującą pracę w rozwijającej się branży badań marketingowych
  • partnerską atmosferę pracy w młodym zespole
  • swobodę i autonomię w wykonywaniu obowiązków
  • umowę o pracę, stałe wynagrodzenie i wysokie prowizje
  • dostęp do najnowocześniejszych na rynku technologii badawczych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Programista Sterowników PLC (cała Polska)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Programowanie sterowników Siemens PLC
  • Obszywanie i modyfikacja szaf sterujących w fabrykach Klientów
  • Nadzór nad instalacją
  • Kontakty z technikami producentów maszyn podczas rozruchów
  • Odpowiedzialność za przeprowadzanie projektu od początku do końca jako osoba nadzorująca projekt.
  • Modyfikacje programowe w maszynach, jak i tworzenie nowych programów do transporterów palet
  • Integracja programowa maszyn pakujących zestawionych w jeden ciąg pakujący
  • Tworzenie protokołów wymiany danych między systemami etykieciarek, baz danych Klienta SAP itp.
 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie z zakresu programowania sterowników PLC Siemens, Tia portal i instalacji elektrycznych
  • Wykształcenie Wyższe lub potwierdzone umiejętności z zakresu programowania, elektryki i znajomości j. angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość elektryki: schematy, instalacje.
  • Uprawnienia SEP
  • Prawo jazdy kat B
  • Znajomość programów AutoCad, Tia Portal
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w fabrykach, pod presją czasu i Klienta
  • Mile widziana umiejętność i brak oporu przed drobnymi pracami serwisowymi
  • Dokładność, sumienność, zaangażowanie, lojalność, zdolność do długich godzin pracy, komunikatywność
  • Zainteresowanie zagadnieniami technicznymi

GŁÓWNY CEL STANOWISKA:

  • Integrowanie maszyn pakujących w jeden ciąg pakujący, z uwzględnieniem wymiany sygnałów, nadrzędnych systemów sterowania
  • Cel nadrzędny: kończenie projektów podpisanym protokołem odbioru maszyn przez zadowolonego Klienta
 

FIRMA OFERUJE:

  • Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B
  • Samochód do celów służbowych, komputer, telefon, niezbędne narzędzia
  • Szkolenia proponowane przez producentów maszyn
  • Premie za przeprowadzenie kompletnego projektu jako nadzorujący
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV

KONTAKT

Motion Recruitment S.C.
ul. Zwycięstwa 13/7
44-100 Gliwice
NIP: 631 268 33 02

tel.: +48 32 307 40 70
e-mail.: biuro@motionhr.pl

Wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 21013

Prześlij nam swoje CV!

Copyright (c) 2016 by MotionHR. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: ArcyReklama.pl