STREFA KANDYDATA

Witamy w platformie stworzonej specjalnie dla Ciebie!

Twoja kariera stanęła w miejscu, a Ty nadal chcesz się rozwijać?

Możemy Ci w tym pomóc!

AKTUALNE OFERTY PRACY

Doradca techniczno-handlowy (Polska północno-wschodnia)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • praca na wyznaczonym terenie
  • nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z klientami
  • sprzedaż farb przemysłowych do firm produkcyjnych
  • sporządzanie ofert techniczno-handlowych
  • pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją
  • doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań technicznych i technologi i realizacja planów sprzedaży

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe
  • wysoka motywacja oraz nastawienie na rozwój i osiągnięcie wyznaczonych celów
  • znajomości obsługi komputera w zakresie środowiska Windows
  • prawo jazdy kat. B – gotowość do pracy w terenie
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w sprzedaży wyrobów malarskich do przemysłu drzewnego

FIRMA OFERUJE:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • motywacyjny system wynagradzania
  • możliwość doskonalenia zawodowego
  • niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, komputer oraz telefon komórkowy

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik Techniczny Obiektu (Poznań)

Naszym Klientem jest czołowa na polskim rynku firma z branży Technical Facility Management, będąca również częścią dużej organizacji międzynarodowej o ponad stuletniej tradycji.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • koordynowanie działań dotyczących obsługi technicznej obiektu, zgodnie z umową zawartą z Klientem
  • zarządzanie grupą techników w zakresie obsługi infrastruktury technicznej budynku (2 osoby)
  • współpraca z Zarządcą obiektu
  • obsługa Najemców w zakresie realizacji zleceń dotyczących infrastruktury technicznej,
  • nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz usuwaniem bieżących awarii instalacji budynku (elektrycznych, sanitarnych, wentylacyjnych, grzewczych, chłodniczych, przeciwpożarowych, sterowania i automatyki)
  • ofertowanie prac podwykonawców i nadzór nad pracami realizowanymi przez podwykonawców oraz firmy zewnętrzne
  • monitoring i zarządzanie gwarancjami
  • sporządzanie planów remontów i inwestycji modernizacyjnych, budżetu usług
  • opracowywanie raportów dotyczących realizowanych usług
  • analizowanie zużycia mediów, podejmowanie działań ograniczających ich zużycie, rekomendowanie przedsięwzięć energooszczędnych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • znajomość przepisów BHP,
  • doświadczenie w zakresie obsługi systemów BMS oraz niskoprądowych (SAP, DSO, CCTV, KD, SSWiN), instalacji: HVAC, elektrycznych, wod-kan., gazowych, ppoż.
  • uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętności w obsłudze komputera oraz MS Office, w tym Excel
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu,
  • minimum 8 lat w obsłudze technicznej budynków klasy A, w tym minimum 2 lata na stanowisku Kierownika Obsługi Technicznej lub Koordynatora/Lidera Obiektu
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • preferowane wykształcenie wyższe techniczne/dopuszczalne średnie techniczne
  • j. angielski w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację branżową/ umiejętność zrozumienia Najemców obcojęzycznych zgłaszających awarię, uprzejmej odpowiedzi, wypełnienie raportów w języku angielskim
  • dobra organizacja pracy własnej i podległego personelu.
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • umiejętność słuchania
  • wysoka kultura osobista

FIRMA OFERUJE:

  • umowę na czas nieokreślony
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • bonusy: opieka medyczna, możliwość dołączenia do multisport, atrakcyjny pakiet ubezpieczenia grupowego
  • komputer, telefon komórkowy, niezbędne narzędzia obiektowe

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Starszy Specjalista ds. kadr i płac (Kraków)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Bieżąca obsługa kadrowo – płacową firmy
  • Administracja personalna (nawiązanie, rozwiązanie stosunku pracy)
  • Aktualizacja danych w systemach komputerowych,
  • Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
  • Obsługa pracowników w zakresie pakietów medycznych i benefit
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik
  • Sporządzanie deklaracji do US, GUS, ZUS, PFRON
  • Kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
  • Przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • Redagowanie dokumentów i pism pracowniczych,
  • Dopełnianie formalności związanych z rozwiązywaniem umów i pracę,
  • Dokonywanie bieżących zgłoszeń/korekt/zmian i wyrejestrowań z ZUS-u.
  • Reprezentowanie pracodawcy podczas kontroli organów zewnętrznych: audyty, ZUS, PIP itp.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – 3 lata na stanowisku samodzielnym, w firmie powyżej 100 pracowników
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Psychologia, Prawo, Zarządzanie ZL)
  • Wiedza z zakresu kadr i płac
  • Znajomość programów kadrowo – płacowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Praktyczna znajomość Prawa Pracy
  • Dobra znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
  • Gotowość do rozwoju swoich kompetencji
  • Szeroko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Empatia i otwartość
  • Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność
  • Prawo jazdy kat. B - czynne


FIRMA OFERUJE:

  • Stałą, stabilną pracę w oparciu o UoP
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną oraz inne benefity (np. język angielski).

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Pracownik administracyjny (Pruszków)

DLACZEGO WARTO?

  • Naszym Klientem jest skandynawski, bardzo dobry pracodawca z branży FMCG
  • Praca odbywa się w miłej atmosferze, w profesjonalnym zespole
  • Firma cały czas się rozwija - obecnie zakład w Pruszkowie jest w trakcie rozbudowy

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Zamawianie i serwisowanie (pralnia) odzieży i obuwia roboczego dla pracowników.
  • Przyjmowanie i wydawanie odzieży roboczej pracownikom oraz systematyczne prowadzenie w tym zakresie odpowiednich rejestrów.
  • Bieżące zamawianie i wydawanie środków czystości oraz zapewnienie ich ciągłej dostępności.
  • Terminowe sporządzanie kart pracy pracowników bezpośrednio produkcyjnych.
  • Przygotowywanie towaru i sprzedaż wyrobów w kiosku firmowym.
  • Drukowanie, tworzenie i zamawianie etykiet na potrzeby zakładu oraz zapewnienie utrzymywania ich aktualnej bazy.
  • Współpraca z firmą świadczącą usługi w zakresie serwisowania drukarek.
  • Pomoc w zakresie tworzenia, drukowania, kserowania dokumentów produkcyjnych.
  • Zamawianie drobnego sprzętu na potrzeby produkcji (zgodnie z zamówieniami od kierowników).
  • Praca w godzinach 6:00 – 14:00

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Posiadanie badań sanitarno-epidemiologicznych (książeczka sanepidowska)
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Znajomość języka angielskiego

FIRMA OFERUJE:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie na poziomie 3400 zł brutto
  • Ubezpieczenie grupowe oraz pakiet medyczny
  • Pakiet świadczeń socjalnych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Elektromechanik Utrzymania Ruchu (Pruszków)

DLACZEGO WARTO?

  • Naszym Klientem jest skandynawski, bardzo dobry pracodawca z branży FMCG
  • Praca odbywa się w miłej atmosferze, w nierotującym zespole
  • Firma cały czas się rozwija - obecnie zakład w Pruszkowie jest w trakcie rozbudowy

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Montaż, konserwacja i naprawa urządzeń technicznych, elektrycznych i maszyn produkcyjnych
  • Bieżąca kontrola instalacji elektrycznych, urządzeń zabezpieczających i sterujących
  • Praca w systemie trzyzmianowym

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie min. średnie techniczne lub zawodowe kierunkowe
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie w naprawie i konserwacji urządzeń produkcyjnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • odpowiedzialność, systematyczność, zdolność samoorganizacji pracy
  • uprawnienia SEP do 1 kV
  • mile widziane posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych

FIRMA OFERUJE:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (w miarę możliwości dostosowane do oczekiwań Kandydata)
  • Możliwość podnoszenia swoich kompetencji poprzez udział w szkoleniach
  • Ubezpieczenie grupowe oraz pakiet medyczny
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in „Wakacje pod gruszą” oraz premie świąteczne)

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Projektant instalacji sanitarnych (Wrocław)

Naszym Klientem jest producent systemów wentylacji okiennej i technologii odzyskiwania ciepła.


DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI?

  • Praca w młodej stabilnej firmie o kapitale zagranicznym oferującej produkty cieszące się bardzo dobrą opinią wśród klientów.
  • Możliwość awansu na stanowisko Managera zespołu, Kierownika projektu.
  • Praca w ambitnym i profesjonalnym zespole.

ZADANIA NA STANOWISKU

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielne wykonywanie projektów sanitarnych wraz z kompletacją dokumentacji oraz za nadzór nad zespołem i koordynacją pracy asystentów (4 osoby).

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • obsługa programu cad wraz z nakładkami branżowymi w stopniu co najmniej dobrym
  • znajomość programu Instal Soft 4 pakiet TS (woda i kanalizacja) oraz pakietu HCR+OZC,
  • odpowiedzialność i rzetelność
  • zdolności analityczne
  • doświadczenie w pracy pod presją czasu, wymagającej umiejętności organizacyjnych i samodzielności,
  • sprawna obsługa komputera i pakietu Microsoft Office
  • doświadczenie/staż w biurze projektowym instalacji sanitarnych lub na budowie przy realizacji zadań związanych z instalacjami sanitarnymi
  • uprawnienia projektanta sanitarnego lub zaawansowany etap ich zdobywania
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym

FIRMA OFERUJE:

  • współpracę w ramach umowy o pracę lub b2b
  • stabilną pracę w zespołach profesjonalistów
  • niezbędne narzędzia i przeszkolenie
  • konkurencyjne wynagrodzenie - 3500 – 5000 zł netto (w zależności od doświadczenia, możliwe do negocjacji)
  • możliwości awansu i rozwoju w ramach międzynarodowej organizacji
  • dodatkowe benefity pozapłacowe (ubezpieczenie, itp.)
  • możliwość szkoleń branżowych i z zakresu obsługi programów projektowych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Dyspozytor kolejowy (Warszawa)

Naszym Klientem jest licencjonowany przewoźnik kolejowy.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • planowanie i nadzór pracy drużyn trakcyjnych w oparciu o bieżące zadania eksploatacyjne
  • prowadzenie spraw w zakresie obsługi trakcyjnej pociągów
  • bieżąca obsługa procesu transportu kolejowego realizowanych kontraktów i zleceń
  • planowanie kursów pociągów
  • monitorowanie przebiegu pociągów spółki
  • praca administracyjna związana z realizacją zleceń

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku u przewoźnika kolejowego
  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • znajomość obowiązujących procedur, regulaminów i instrukcji z zakresu eksploatacji taboru
  • znajomość zagadnień związanych z pracą drużyn trakcyjnych
  • znajomość obsługi komputera oraz pakietu MC Office
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • dokładność i umiejętność analitycznego myślenia
  • duża samodzielność i odpowiedzialność
  • gotowość do pracy w systemie 24/7 (praca w równoważnym systemie czasu pracy)

FIRMA OFERUJE:

  • stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności
  • pracę w zgranym zespole
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Doradca Techniczno Handlowy (Katowice)

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI?

  • Praca w stabilnej, działającej od lat 90' firmie będącej jedną z trzech najważniejszych spółek w segmencie sprzedaży i serwisu opon.
  • Realna możliwość podniesienia swoich kompetencji. Firma stawia na najwyższy poziom wiedzy i wyszkolenia swoich Pracowników.
  • Praca w przyjaznej atmosferze w zgranym, niewielkim zespole. Oddział w Katowicach liczy obecnie 10 osób.

ZADANIA NA STANOWISKU

  • Sprzedaż asortymentu opon ciężarowych, rolniczych i przemysłowych oraz usług powiązanych (na terenie całego śląska)
  • Udział w spotkaniach handlowych
  • Profesjonalne doradztwo techniczne
  • Przygotowywanie ofert dla Klientów
  • Wsparcie BOK Katowice.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • zaangażowanie i odpowiedzialność
  • determinacja w realizowaniu wyznaczonych celów
  • doskonała organizacja pracy i samodyscyplina
  • wysoka kultura osobistej
  • pewność siebie
  • prawo jazdy
  • znajomość pakietu office, w tym excela
  • znajomość j. angielskiego (mile widziane)

FIRMA OFERUJE:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe + prowizyjne zależne od osiągniętych wyników
  • benefity w postaci ubezpieczenia, pakietu medycznego oraz karty benefit system
  • szereg szkoleń produktowych oraz sprzedażowych
  • narzędzia pracy: telefon, laptop oraz samochód służbowy (również do wykorzystania w celach prywatnych)

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SALES REPRESENTATIVE (WARSZAWA)

Naszym Klientem jest prosperująca od ponad 20 lat firma specjalizująca się w integracji, dostawie i instalacji kompletnych linii pakujących. 


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Poszukiwanie nowych potencjalnych Klientów przez ogólnodostępne kanały komunikacji
  • Pozyskiwanie nowych Klientów na targach, spotkaniach handlowych
  • Konsulting w zakresie doboru optymalnych urządzeń dla Klientów
  • Udział w spotkaniach handlowych, konferencjach, delegacjach i targach branżowych
  • Przygotowywanie ofert dla Klientów
  • Kontakty z europejskimi dostawcami maszyn
  • Przygotowanie dokumentacji technicznej do projektów (przy wsparciu działu technicznego)
  • Uczestnictwo w odbiorach urządzeń u europejskich producentów
  • Liczne wyjazdy do Klientów w całej Polsce
  • Negocjacje kontraktów, przygotowywanie umów przy wsparciu działu prawnego.


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • biegła znajomość języka angielskiego
  • zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność
  • biegła obsługa pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
  • podstawowa znajomość programów wsparcia projektowania (CAD)
  • perfekcyjna znajomość języka polskiego
  • wysoka kultura osobista
  • chęć długofalowej współpracy (co najmniej 3 lata)
  • skuteczność w realizowaniu wyznaczonych celów
  • samodzielność, kreatywność
  • gotowość do częstych podróży
  • prawo jazdy

MILE WIDZIANE:

  • doświadczenie w branży automatyzacji lub dostaw b2b do zakładów produkcyjnych
  • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
  • chęć rozwoju osobistego i uczenia się
  • wykształcenie techniczne
  • znajomość innych języków obcych

FIRMA OFERUJE:

  • przyjazną atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • premie za wypracowanie celów
  • możliwość awansu na stanowisko kierownicze
  • samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
  • możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy realizowanych projektach
  • samochód do celów służbowych i inne niezbędne narzędzia do pracy
  • możliwość rozwoju i pozyskiwania nowych kompetencji technicznych i sprzedażowych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Koordynator HVAC (Kraków)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przeglądów urządzeń i instalacji HVAC,
  • wyceny usług konserwacji, serwisu i napraw urządzeń i instalacji HVAC,
  • wsparcie techniczne dla Klientów
  • koordynacja pracy na obiektach


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie wyższe na kierunku Wentylacja i Klimatyzacja lub pokrewne
  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w serwisowaniu lub montażu systemów HVAC
  • chęć poszerzania praktycznej wiedzy z zakresu HVAC
  • prawo jazdy kategorii B

FIRMA OFERUJE:

  • stałą, stabilną pracę w oparciu o UoP lub B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • możliwość poszerzania swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach branżowych
  • możliwość dalszego rozwoju i awansu
  • udział w ciekawych projektach
  • kartę Benefit oraz Pakiet Medyczny

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Specjalista ds. zakupów (Warszawa)

Naszym Klientem jest czołowa na polskim rynku firma z branży Technical Facility Management, będąca również częścią dużej organizacji międzynarodowej o ponad stuletniej tradycji.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Optymalizacja zakupów usług podwykonawczych o charakterze stałym
  • Utworzenie i aktualizowanie bazy podwykonawców
  • Wsparcie Kierowników Obiektów w zakresie zorganizowania ofert na duże prace inwestycyjne na obiektach
  • Optymalizacja zakupów materiałów
  • Organizowanie/wyszukiwanie firm podwykonawczych
  • Negocjowanie umów z dostawcami usług i materiałów
  • Okresowe przetargi weryfikujące ceny rynkowe dla usług i materiałów
  • Współpraca z działem handlowym w zakresie wsparcia przy ofertowaniu (pomoc w kalkulacji kosztów podwykonawczych)
  • Organizowanie zakupów innych usług i materiałów, np.: materiały biurowe, narzędzia, samochody, usługi telekomunikacyjne i wsparcie IT, usługi kurierskie, świadczenia pozapłacowe dla pracowników
  • Współpraca z działem procurement w centrali korporacji w zakresie dostawców globalnych / międzynarodowych

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów zakupowych w branży związanej z usługami dla nieruchomości
  • Umiejętności negocjacji warunków współpracy
  • Bardzo dobra znajomość narzędzia Excel w aspekcie analizy danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
  • Zdolności analityczne

FIRMA OFERUJE:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w przyjaznym otoczeniu
  • Umowę na czas nieokreślony
  • Wynagrodzenie podstawowe na poziomie ok. 7500 zł brutto + premia uznaniowa roczna
  • Bonusy: opieka medyczna, możliwość dołączenia do multisport, atrakcyjny pakiet ubezpieczenia grupowego

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik Obiektu (Wrocław)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji elektrycznych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wodnych i kanalizacyjnych
  • Usuwanie drobnych usterek i awarii urządzeń
  • Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów
  • Drobne prace remontowe – malowanie, gipsowanie, prace ogólnobudowlane
  • Dbałość o zapewnienie odpowiedniego poziomu usług i satysfakcji klientów
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
  • Pełnienie dyżurów interwencji pogotowia technicznego zgodnie z ustalonym grafikiem

 


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (preferowane specjalności: elektryczna lub podobne)
  • Praktyczna znajomość budowy, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, niskoprądowych
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, diagnozowanie usterek
  • Prawo jazdy kat. B
  • Praktyczne znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, sumienność, rzetelność
  • Umiejętność pracy w zespole

FIRMA OFERUJE:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Specjalista ds. technicznych (Bochnia)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i eksploatacji obiektów
  • Bieżące administrowanie obiektami
  • Utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym
  • Wykonywanie czynności pomocniczych związanych z obsługiwanymi nieruchomościami
  • Nadzorowanie przeglądów obiektów
  • Prowadzenie i uzupełnianie danych w systemie helpdeskowym
  • Utrzymywanie dokumentacji dotyczącej obsługiwanych obiektów
  • Planowanie remontów - odtworzenia (w tym przeglądy i konserwacje) i modernizacji - ulepszenia budynków, budowli, urządzeń i instalacji, elementów wizualizacji
  • Realizacja prac remontowych i modernizacyjnych oraz przeglądów i
    konserwacji budynków, urządzeń i instalacji, elementów wizualizacji
    wymaganych prawem budowlanym, przepisami p.poż itp.
  • Realizacja działań związanych z usuwaniem usterek/ awarii/ szkód
  • Realizacja zadań z zakresu ochrony ppoż
  • Realizacja zadań w zakresie eksploatacji obiektów
  • Reprezentowanie Klienta na zewnątrz (instytucje, podwykonawcy)

 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane o profilu technicznym)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w zakładzie
    przemysłowym
  • Znajomość DSO, SAP, BMS, systemu VRV
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, skuteczność w działaniu
  • Posiadanie umiejętności obsługi pakietu MS Office, dokonywania
    przedmiaru robót budowlanych, obsługi plików w formacie DWG, skanowanie dokumentów i ich "obróbki" (w tym zdjęcia),
  • Prawo jazdy kat.B

FIRMA OFERUJE:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Dobrą atmosferę i warunki pracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Technik Obiektu (Bochnia)

Naszym Klientem jest firma specjalizująca się w branży Facility Management działająca na rynku od kilkunastu lat, obsługująca nieruchomości na terenie Krakowa, Warszawy, Wrocławia i Katowic.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji elektrycznych
  • Bieżąca konserwacja i inspekcje instalacji wodnych i kanalizacyjnych
  • Usuwanie drobnych usterek i awarii urządzeń
  • Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów
  • Drobne prace remontowe – malowanie, gipsowanie, prace ogólnobudowlane
  • Dbałość o zapewnienie odpowiedniego poziomu usług i satysfakcji klientów
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
  • Pełnienie dyżurów interwencji pogotowia technicznego zgodnie z ustalonym grafikiem


OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (preferowane specjalności: elektryczna lub podobne)
  • Praktyczna znajomość budowy, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, niskoprądowych
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, diagnozowanie usterek
  • Prawo jazdy kat. B
  • Praktyczne znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, sumienność, rzetelność
  • Umiejętność pracy w zespole

FIRMA OFERUJE:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Kierownik Techniczny Obiektu (Radom)

Naszym Klientem jest czołowa na polskim rynku firma z branży Technical Facility Management, będąca również częścią dużej organizacji międzynarodowej o ponad stuletniej tradycji.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • koordynowanie działań dotyczących obsługi technicznej obiektu, zgodnie z umową zawartą z Klientem,
  • zarządzanie grupą techników w zakresie obsługi infrastruktury technicznej budynku (zespół 12-osobowy),
  • współpraca z przedstawicielami obiektu,
  • obsługa zleceń dotyczących infrastruktury technicznej,
  • nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz usuwaniem bieżących awarii instalacji budynku (elektrycznych, sanitarnych, wentylacyjnych, grzewczych, chłodniczych, przeciwpożarowych, sterowania i automatyki),
  • ofertowanie prac podwykonawców i nadzór nad pracami realizowanymi przez podwykonawców oraz terminami

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • znajomość przepisów BHP,
  • doświadczenie w zakresie obsługi systemów BMS oraz niskoprądowych (SAP, DSO, CCTV, KD, SSWiN), instalacji: HVAC, elektrycznych, wod-kan., gazowych, ppoż.,
  • minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze technicznej obiektów o powierzchni powyżej 8.000 m2, co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu
  • preferowane wykształcenie wyższe
  • j. angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie

FIRMA OFERUJE:

  • umowę na czas nieokreślony
  • wynagrodzenie podstawowe 8000 – 10000 zł brutto
  • bonusy: opieka medyczna, możliwość dołączenia do multisport, atrakcyjny pakiet ubezpieczenia grupowego
  • komputer, telefon komórkowy, niezbędne narzędzia obiektowe

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Specjalista ds. e-marketingu (Gliwice)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Stworzenie koncepcji marketingowej,
  • Zarządzanie internetowym kanałem sprzedaży,
  • Optymalizacja i administrowanie stroną www, sklepem internetowym, platformą sprzedażową B2B,
  • Rozwiązywanie incydentów zgłaszanych przez użytkowników i systemy monitorujące,
  • Rozwój sprzedaży produktów za pośrednictwem platformy sprzedażowej,
  • Monitorowanie i analiza skuteczności przeprowadzonych działań oraz ich ciągła optymalizacja,
  • Analiza rynku oraz nowych trendów,
  • Planowanie i realizacja działań z obszaru performance marketingu,
  • Przygotowywanie cyklicznych analiz i raportów.

 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Dobrej znajomości branży e-commerce i marketingu internetowego,
  • Ogromnej samodyscypliny ze względu na samodzielne stanowisko,
  • Chęci do zainicjowania i zaangażowania się w projekt,
  • Wiedzy, praktyki, umiejętności w zakresie SEM, SEO, Google Ads, Google Analytics, Google Webmaster Tools,
  • Umiejętności analizy, wyciągania wniosków i prezentacji danych,
  • Komunikatywności i doskonałej organizacji.


FIRMA OFERUJE:

  • Atrakcyjne oraz elastyczne warunki zatrudnienia (UoP lub B2B),
  • Udział w zyskach ze sprzedaży w e-sklepie,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz kreatywnych rozwiązań, dużą samodzielność w działaniu,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Niezbędne narzędzia do pracy.

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY (WARSZAWA / KATOWICE)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • pozyskiwanie ładunków oraz wycena i ofertowanie usług w transporcie międzynarodowym i krajowym,
  • organizacja i kontrola przebiegu procesu transportowego,
  • pozyskiwanie i monitorowanie pracy przewoźników/ kierowców,
  • budowanie prawidłowych relacji z Klientami i przewoźnikami,
  • monitorowanie jakości świadczonych usług,
  • współpraca z poszczególnymi jednostkami oddziału w celu optymalizacji jakości serwisu,
  • kontrola stanu zadłużenia obsługiwanych klientów i działania windykacyjne
 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora min. 3 lata,
  • własna baza klientów,
  • język obcy w stopniu minimum komunikatywnym,
  • wiedza z zakresu spedycji samochodowej w ruchu międzynarodowym i krajowym,
  • wiedza w zakresie obowiązujących przepisów prawa regulujących procesy spedycji,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i szybkiego podejmowania decyzji,
  • umiejętność pracy pod presją czasu

FIRMA OFERUJE:

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, B2B)
  • wynagrodzenie 3000 - 4500 zł netto uzależnione od doświadczenia

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

New Business Manager (Warszawa – Mokotów)

Naszym Klientem jest lider badań Eyetrackingowych w Polsce. 


DLACZEGO WARTO?

  • Praca w rozwijającej się branży badań eyetrackingowych
  • Praca w małej firmie, z płaską strukturą, niestandardowym luźnym klimatem, nienormowanym czasem pracy i przede wszystkim bardzo dużymi możliwościami zarówno rozwoju jak i zarobku
  • Wyjazdy na konferencje zagraniczne, szkolenia u dostawców narzędzi badawczych
  • Kontakt z najnowszymi technologiami w badaniach, możliwość tworzenia nowych narzędzi oraz realny wpływ na kształt rynku.
 

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami oraz partnerami
  • zarządzanie procesem sprzedaży oraz tworzenie indywidualnych ofert
  • rozwój biznesu, identyfikacja nowych możliwości rynkowych oraz tworzenie i wdrażanie strategii

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • doświadczenie sprzedażowe i negocjacyjne
  • kreatywność, reagowanie na potrzeby rynku
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (kontakt z dostawcami narzędzi badawczych, wyjazdy na zagraniczne konferencje, itp.)
  • uśmiech, otwartość, pozytywne nastawienie :)
  • doświadczenie w pracy w badaniach lub reklamie będzie mile widziane
 

FIRMA OFERUJE:

  • fascynującą pracę w rozwijającej się branży badań marketingowych
  • partnerską atmosferę pracy w młodym zespole
  • swobodę i autonomię w wykonywaniu obowiązków
  • umowę o pracę, stałe wynagrodzenie i wysokie prowizje
  • dostęp do najnowocześniejszych na rynku technologii badawczych

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Specjalista ds. zakupów (Trzebnica)

Naszym Klientem jest producent mebli fryzjerskich i kosmetycznych z Trzebnicy.


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Analiza potrzeb zakupowych i organizacja procesu zakupowego w podległych grupach towarowych,
  • Negocjowanie cen oraz warunków współpracy z dostawcami,
  • Składanie zamówień i zapewnienie terminowych dostaw materiałów do produkcji oraz towarów handlowych,
  • Bieżąca współpraca z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych,
  • Stały monitoring dostawców oraz cen na rynku.
 

GŁÓWNY CEL STANOWISKA:

  • Obsługa procesów zakupowych w celu zapewnienia terminowości, efektywności kosztowej, jakości i ciągłości dostaw.
 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie minimum 2-3 letnie w pracy w obszarze zaopatrzenia produkcji,
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki: logistyka, handel,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • Samodzielność i aktywność w działaniu,
  • Systematyczność, terminowość w realizacji zadań,
  • Znajomość angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Znajomość pakietu Ms Office oraz umiejętność pracy na programach klasy ERP.

FIRMA OFERUJE:

  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie stałe z systemem premiowym,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pakiety szkoleń,
  • Wyjazdy integracyjne, uczestnictwo w targach i kongresach branżowych.

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży (Wrocław)

Naszym Klientem jest dystrybutor ekskluzywnego sprzętu z zakresu medycyny, kosmetologii estetycznej i najnowszej generacji dermokosmeceutyków


ZADANIA NA STANOWISKU:

  • sprzedaż bezpośrednia wyposażenia salonów kosmetycznych poprzez sklep stacjonarny oraz sklep internetowy,
  • aktywne poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do potencjalnych odbiorców,
  • kreowanie akcji marketingowych-PRowych wspierających sprzedaż wyposażenia salonów kosmetycznych,
  • współpraca z mediami branżowymi, blogerami, itp.,
  • uczestnictwo w projektach Pro4Design – wyposażenia salonów kosmetycznych „pod klucz”,
  • analiza i bieżące monitorowanie rynku (konkurencji).
 

GŁÓWNY CEL STANOWISKA

  • przeprowadzanie akcji promocyjno-marketingowych w zakresie B2C wg określonych wcześniej założeń,
  • przygotowywanie ofert i przyjmowanie zamówień wg określonych zasad sprzedaży,
  • wdrożenie nowych towarów handlowych do oferty B2C wg określonych procedur wdrożenia i ostatecznej akceptacji Działu Handlowego

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • wykształcenie wyższe kosmetologiczne lub menadżerskie z doświadczeniem w branży kosmetologicznej oraz marketingu/PR,
  • doświadczenie sprzedażowe w branży kosmetologicznej oraz marketingowe-PRowe,
  • umiejętności negocjacyjne, handlowe,
  • umiejętności związane z promocją sprzedaży (marketing, PR),
  • obsługa komputera i poruszania się w internecie z obsługą portali społecznościowych i handlowych włącznie,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu minimum dobrym,
  • mile widziana umiejętność obsługi dowolnego oprogramowania klasy ERP.
 

FIRMA OFERUJE:

  • umowę o pracę,
  • wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • niezbędne narzędzia pracy tj. komputer, telefon, samochód służbowy do wykorzystania w celach służbowych,
  • pakiety szkoleń – techniki profesjonalnej sprzedaży, system zarządzania jakością wg ISO 9001, filozofia KAIZEN
  • wyjazdy integracyjne, uczestnictwo w targach i kongresach branżowych.
 

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

Programista Sterowników PLC (cała Polska)

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Programowanie sterowników Siemens PLC
  • Obszywanie i modyfikacja szaf sterujących w fabrykach Klientów
  • Nadzór nad instalacją
  • Kontakty z technikami producentów maszyn podczas rozruchów
  • Odpowiedzialność za przeprowadzanie projektu od początku do końca jako osoba nadzorująca projekt.
  • Modyfikacje programowe w maszynach, jak i tworzenie nowych programów do transporterów palet
  • Integracja programowa maszyn pakujących zestawionych w jeden ciąg pakujący
  • Tworzenie protokołów wymiany danych między systemami etykieciarek, baz danych Klienta SAP itp.
 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Doświadczenie z zakresu programowania sterowników PLC Siemens, Tia portal i instalacji elektrycznych
  • Wykształcenie Wyższe lub potwierdzone umiejętności z zakresu programowania, elektryki i znajomości j. angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość elektryki: schematy, instalacje.
  • Uprawnienia SEP
  • Prawo jazdy kat B
  • Znajomość programów AutoCad, Tia Portal
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w fabrykach, pod presją czasu i Klienta
  • Mile widziana umiejętność i brak oporu przed drobnymi pracami serwisowymi
  • Dokładność, sumienność, zaangażowanie, lojalność, zdolność do długich godzin pracy, komunikatywność
  • Zainteresowanie zagadnieniami technicznymi

GŁÓWNY CEL STANOWISKA:

  • Integrowanie maszyn pakujących w jeden ciąg pakujący, z uwzględnieniem wymiany sygnałów, nadrzędnych systemów sterowania
  • Cel nadrzędny: kończenie projektów podpisanym protokołem odbioru maszyn przez zadowolonego Klienta
 

FIRMA OFERUJE:

  • Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B
  • Samochód do celów służbowych, komputer, telefon, niezbędne narzędzia
  • Szkolenia proponowane przez producentów maszyn
  • Premie za przeprowadzenie kompletnego projektu jako nadzorujący
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Zainteresowany? Prześlij nam swoje CV!

PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV

KONTAKT

Motion Recruitment S.C.
ul. Zwycięstwa 13/7
44-100 Gliwice
NIP: 631 268 33 02

tel.: +48 32 307 40 70
e-mail.: biuro@motionhr.pl

Wpis do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 21013

Prześlij nam swoje CV!

Copyright (c) 2016 by MotionHR. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: ArcyReklama.pl